این بار خبری از دزدی تلویزیونی نیست!

برخلاف ادوار گذشته جام های جهانی که صداوسیما بدون اجازه و پرداخت هزینه بازی ها را به نمایش می گذاشت، در این دوره با قطری ها برای خرید تصاویر تلویزیونی توافق لازم انجام شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حالی که شایعاتی درباره پخش شدن یا نشدن بازی‌های جام جهانی در ایران وجود داشت، سفیر ایران در قطر از توافق با شبکه تلویزیونی این کشور برای خرید حق پخش بازی ها توسط صداوسیمای ایران خبر داد.

سفیر ایران در قطر از توافق صداوسیما با شرکت پخش کننده قطری برای پخش مستقیم رقابت‌های جام‌جهانی خبر داد. حمیدرضا دهقانی سفیر ایران در قطر،امروز در یک پست توئیتر در این باره نوشت:

بالاخره امروز بعد از چند هفته تلاش و رد و بدل کردن نامه و پیش‌نویس قرارداد و دو روز مذاکره مستقیم، صدا وسیما و مجموعه biIN MEDIA GROUP توافق کردند. پخش مستقیم بازی های جام جهانی از صدا و سیما.

دوحه قبل از جام جهانی

این اتفاق در حالی است که صداوسیما تا پیش از این تمام مسابقات بین المللی از جام جهانی تا جام ملت های آسیا و اروپا را بدون پرداخت هزینه و کسب اجازه از کشور میزبان نمایش داده است.

در این سال ها این رفتار صداوسیما به دزدی تلویزیونی معروف شده است اما این بار به علت رابطه خوب ایران و قطر، صداوسیما با کمک سفارت ایران در دوحه اقدام به خرید حق پخش تلویزیونی کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید