فتح‌الله‌زاده: پیگیر مسائل مالی باشگاه هستم

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: پیگیر مسائل مالی هستیم تا مشکلات را برطرف کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از برکناری مصطفی آجورلو از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران و انتخاب علی فتح‌الله‌زاده به عنوان جایگزین او، یکی از مسائلی که باعث نگرانی هواداران این باشگاه شد بدهی‌های مالی بسیار زیاد آبی پوشان بود. موضوعی که حتی مدیرعامل جدید ابی پوشان نیز در اولین مصاحبه‌های خود به آن اشاره کرد.

سایت باشگاه استقلال نوشت: علی فتح‌الله‌زاده با اشاره به سفر خود به جزیره کیش، اظهار کرد: سفر بسیار خوب و پرباری همراه با تعدادی از مسئولان باشگاه داشتیم و جلسات خوبی برگزار شد از جمله صحبت‌های بسیار کارگشا و مثبت با آقای دکتر قربان‌زاده ریاست محترم سازمان خصوصی سازی و جلسات دیگری که در راستای بهبود کار باشگاه بوده و توضیحات آن‌ها به زودی اعلام می‌شود.

وی افزود: با وجود این که در سفر کاری بودم اما از پیگیری تیم و روند آماده سازی برای مسابقه روز جمعه هم غافل نبودم. طبق صحبت با سرمربی محترم، پس از مسابقه امروز و در اولین فرصت کنار تیم خواهم بود و از نزدیک با کادر فنی و بازیکنان صحبت می‌کنم. آرزو می‌کنم استقلال امروز آلومینیوم را شکست دهد و ۳ امتیاز ارزشمند را به دست بیاورد زیرا توانایی و شایستگی این کار را دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار کرد: پیگیر مسایل مالی، بدهی‌های باشگاه و پرداخت مطالبات بازیکنان هم هستم و این یکی از اولویت‌های من است. از مسئول امور مالی هم خواسته‌ام قراردادها و میزان پرداختی‌های تیم را آماده کند تا هرچه سریعتر موضوع پرداخت را انجام دهیم که بازیکنان دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.

دیدگاه تان را بنویسید