رونالدو باید در زمستان از منچستر جدا شود

رفتارهای رونالدو و عصبانیت او نسبت به نیمکت نشینی در منچستر یونایتد، موجب ایجاد فاصله زیاد بین او و فضای هواداری در منچستر شده و فردیناند اعتقاد دارد او باید در این زمستان تیم را ترک کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رفتار رونالدو در بازی شب گذشته منچستریونایتد برابر تاتنهام با انتقادهای شدیدی روبرو شده است. این بازیکن پرتغالی در حالی که تیمش با دو گل از تاتنهام پیش بود و هنوز دقایقی تا پایان بازی فرصت باقی مانده بود، از نیمکت به رختکن  رفت و حاضر نشد تا پایان بازی و با این که هنوز دو تعویض دیگر برای اریک تن‌هاخ مانده بود روی نیمکت حضور داشته باشد. 

این رفتار به شدت از سوی بسیاری از کارشناسان و حتی هواداران یونایتد مورد انتقاد قرار گرفت و حتی تعدادی از آنها خواهان فسخ قرارداد با او شدند. 

تن‌هاخ پس ازپایان بازی گفت که نمی‌خواهد شادی ناشی از پیروزی برابر تاتنهام را خراب کند و به همین دلیل فردا به این موضوع خواهد پرداخت. 

فردیناند در کانال یوتیوبش درباره این اتفاق اظهار داشت:« تنها نظری که می‌توانم داشته باشم این است که رونالدو برای بازی هفته آینده برابر رونالدو روی نیمکت قرار داده شد. این تنها توضیح منطقی است که برای بازی نکردن دیشب او دارم. من فکر می‌کنم رونالدو بسیار از این که در زمین نبوده عصبانی شده است.»

این کاپیتان سابق شیاطین سرخ درباره رفتار او گفت: «من انتظار دیگری نداشتم. فکر می‌کنم تن‌هاخ باید در آستانه پنجره نقل و انتقالات زمستانی با دقت به این موضوع فکر کند. اگر او نمی‌خواهد رونالدو را در ترکیب اصلی تیمش داشته باشد، بهتر است که اجازه جدایی او را بدهد. او باید از یونایتد جدا شود چون این شرایط برای هیچکس منصفانه نیست.»

دیدگاه تان را بنویسید