واکنش شیاطین سرخ به جدایی رونالدو

باشگاه منچستریونایتد نسبت به جدایی کریستینو رونالدو از این تیم واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، با توجه به اخبار و حواشی بسیاری که در رابطه با جدایی کریستینو رونالدو از جمع شیاطین سرخ مطرح شده است، باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان با وجود غیبت در اردوی پیش فصل این تیم به میزبانی تایلند، او فصل بعد را هم با پیراهن منچستری‌ها به میدان خواهد رفت.

ستاره پرتغالی و 37 ساله شیاطین سرخ در روزهای ابتدایی تمرینات پیش فصل این تیم غیبت کرد تا شایعات در مورد آینده او افزایش یابد. به نظر می رسد این بازیکن محبوب و پرافتخار از شرایط تیم رضایت نداشته و تنها بعد از یک سال قصد دارد اولدترافورد را ترک کند. نام های زیادی به عنوان مقصد احتمالی کریستیانو رونالدو برای فصل بعد منتشر شده، اما در این میان به نظر می رسد قصد چلسی برای توافق با این گلزن باتجربه از تیم های دیگر جدی تر است. ستاره های یونایتد عصر امروز و برای برگزاری تور پیش فصل، انگلیس را به مقصد بانکوک در تایلند ترک خواهند کرد و اخبار حاکی از آن بود که کریستیانو رونالدو مانند چند روز اخیر، در این اردو نیز غایب خواهد بود و باشگاه نیز بیانیه ای در این خصوص صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: "کریستیانو رونالدو در سفر کاروان منچستریونایتد برای تور پیش فصل ما در تایلند و استرالیا در روز جمعه حضور نخواهد داشت. به رونالدو مرخصی بیشتری برای رسیدگی به یک مسئله خانوادگی داده شده است. کریستیانو رونالدو یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد و این بازیکن فروشی نیست."

دیدگاه تان را بنویسید