صادر نشدن ویزای تکواندوکاران ایران توسط انگلیس

در فاصله دو روز تا گرندپری منچستر، ویزای تکواندوکاران ایران توسط انگلیس صادر نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ویزای ملی‌پوشان تکواندوی ایران برای حضور در مسابقات گرندپری منچستر از سوی کشور انگلیس صادر نشده و برنامه اعزام این تیم در فاصله دو روز تا این مسابقات نامشخص است.

تسنیم نوشت: سومین مرحله مسابقات گرندپری تکواندو در سال 2022 در حالی از روز جمعه 29 مهرماه در منچستر انگلیس آغاز خواهد شد که تا ظهر امروز (چهارشنبه - 27 مهرماه) هنوز ویزای هیچ کدام از اعضا و کادرفنی تیم دختران و پسران کشورمان برای حضور در این مسابقات صادر نشده است.

این در حالی است که اعضای تیم ملی تکواندو  برای دریافت ویزای این مسابقات در زمان مقرر در آنکارا نیز حاضر شدند، اما این بار نیز مانند کارشکنی انگلیسی‌ها در زمان مسابقات جهانی دوره گذشته باز هم برای دریافت ویزای خود دچار مشکل شدند.

آرمین هادی‌پور و مهدی حاج موسایی در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 80- کیلوگرم و سجاد مردانی و علیرضا نادعلیان در وزن 87+ کیلوگرم نمایندگان کشورمان در بخش پسران و ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن 67+ کیلوگرم نیز نمایندگان ایران در بخش دختران هستند که قرار بود در این رقابت‌ها حضور داشته باشند.

با وجود این شرایط همچنان ملی‌پوشان کشورمان در شرایط آماده‌باش قرار دارند تا در صورت صدور ویزای، همه بازیکنان یا حداقل بخشی از آنها در این مسابقات حضور داشته باشند. این در حالی است که وزن‌کشی اوزان مختلف شب قبل از مسابقات روز بعد برگزار خواهد شد و فدراسیون تکواندو به دنبال این است در صورت دریافت ویزا با فدراسیون جهانی مکاتبه داشته باشد تا مانند مسابقات جهانی دوره گذشته در انگلیس، وزن کشی نمایندگان ما در روز مسابقه برگزار شود.

طبق برنامه مسابقات در روز جمعه 29 مهرماه مبارزات وزن 58- کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد و آرمین هادی‌پور و مهدی حاج موسایی نمایندگان کشورمان هستند. در روز شنبه نیز مبارزات وزن 57- کیلوگرم برگزار خواهد شد که ناهید کیانی تنها نماینده تکواندو ایران خواهد بود، اما در روز یکشنبه و پایانی مسابقات مبارزات اوزن اکرم خدابنده، میرهاشم حسینی، سجاد مردانی و علیرضا نادعلیان برگزار خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید