کار خنده دار دنی آلوس در الکلاسیکو+عکس

دنی آلوس دیدار الکلاسیکو را از جایگاه تماشاگران رئال مادرید تماشا کرد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لالیگا، رئال مادرید در دیدار حساس ال‌کلاسیکو مقابل بارسلونا به برتری 3 بر یک رسید تا به صدر جدول با اقتدار بازگردد.

دنی آلوس که شب گذشته برای دیدن ال‌کلاسیکو خودش را به مادرید رسانده بود، جایی در جایگاه بارسلونا پیدا نکرد و مجبور شد در جایگاه طرفداران رئال مادرید و در کنار هواداران تیم حریف ، نظاره‌گر بازی باشد.

حضور اسطوره بارسلونا در کنار هواداران رئال مادرید به سوژه نشریات بدل شد و خودِ این بازیکن نیز نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

دنی آلوس در صفحه اینستاگرام خود به طنز نوشت که به عنوان نفوذی در میان هواداران رئال حاضر شده است. او نوشت: شما همیشه باید چیزهایی را تجربه کنید که در گذشته تجربه نکردید. من میان طرفداران رئال بودم ولی توانستم به مانند یک قهرمان رفتار کنم.متاسفانه این نتیجه، نتیجه دلخواه برای هواداران کاتالان نبود ولی شما وقتی عاشق یک تیم هستید، نتیجه بد باعث نمی‌شود علاقه و عشقتان نسبت به آن کم شود یا تغییری کند.

ستاره برزیلی 9 سال در بارسلونا در 2 نوبت بازی کرد و توانست به یکی از بهترین مدافعان راست تاریخ فوتبال نام گیرد. او با 43 جام، پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال نیز محسوب می‌شود.

14010725000554_Test_NewPhotoFree

دیدگاه تان را بنویسید