تمجید کارلتو از شاگردانش بعد از پیروزی در الکلاسیکو

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از نمایش شاگردانش در ال کلاسیکو راضی است و به ستایش از آنها پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از الموندو، رئال مادرید انتقام شکست سنگین فصل قبل را از بارسلونا گرفت.

رئال که در برنابئو از بارسلونا پذیرایی می‌کرد، توانست با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی دست یابد تا صدر جدول رده بندی را مقتدرانه به دست آورد.

آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: شروع بازی کلیدی پیروز بود. ما بازی را خوب آغاز کردیم و گل نخست و دوم را به ثمر رساندیم و این زمینه ساز پیروزی ما بود. برابر تیم خوب بارسلونا باید بازی بی نقصی را برای پیروزی به نمایش گذاشت و ما این کا را کردیم و به همین خاطر به پیروزی دست پیدا کردیم. در حمله و در کارهای دفاعی بسیار خوب بودیم و با شایستگی سه امتیاز را کسب کردیم. تیم رئال مادرید در این بازی چه با توپ و چه بدون توپ بازی خوبی را به نمایش گذاشت. ما به خود اعتماد داشتیم. آغاز بسیار خوبی در این بازی داشتیم و به خوبی کنترل توپ و میدان را به دست گرفتیم. اجازه ندادیم که لواندوفسکی آزادانه در میدان حرکت کند و میلیتائو را مامور مهار او کردیم و به خوبی به این بازیکن فشار آوردیم. با حضور شوامنی و کروس کنترل خطوط میدان را به دست گرفتیم. در نیمه نخست بسیار خوب بودیم و با دو گل هم پیش افتادیم.

سرمربی رئال مادرید درباره تعویض های تیمش در این بازی گفت: پنج تغییری که در میدان داشتیم به خوبی به ما کمک کرد. خوشبختانه بازیکنان بسیار خوبی روی نیمکت دارم که همه آنها به تیم کمک می کنند. من نمی‌توانم به همه بازیکنان بازی بدهم. در نیمه نخست والورده و مودریچ بسیار خوب بودند و با آمدن رودریگو و کاماوینگا هم موفق به گلزنی شدیم. فصل قبل که در دیدار برابر بارسلونا با چهار گل شکست خوردیم یک اختراع در ترکیب داشتم که متاسفانه اصلا جواب نداد. امروز هیچ اختراعی در میدان نداشتم و همه بازیکنان با قرار گرفتن در پست تخصصی خود بسیار خوب بودند. بازی زیبایی بود و خوشحالیم که در این بازی بزرگ به پیروزی دست پیدا کردیم.

رئال مادرید با پیروزی در این بازی ۲۵ امتیازی شد. این درحالی است که بارسلونا با ۲۲ امتیاز در رده دوم باقی ماند.

 

دیدگاه تان را بنویسید