آجورلو به خاطر اختلاس از استقلال کنار گذاشته شد؟

فتح الله زاده اینکه گفته می شود آجورلو به خاطر اختلاس از مدیرعاملی استقلال کنار گذاشته شده است را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علی فتح‌الله زاده، مدیرعامل جدید استقلال در اولین گفت‌وگویش پس از بازگشت به مدیریت استقلال در ابتدا به خبرنگاران گفت: باور کنید من هم مثل شما هستم، انقدر این کار ضرب الاجلی انجام شد نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. اجازه دهید من به باشگاه بروم و بعد قراری می‌گذاریم و در خدمت همه هستیم. من می‌خواهم از آقای آجورلو تشکر کنم که در این چندمدت زحمت کشیده است. امروز دیدم در بعضی رسانه‌ها گفتند اختلاس بوده، این‌ها گناه است. آقای آجورلو یک آدم شرافتمند و دست پاک است و این وصله‌ها به ایشان نمی‌چسبد. این‌ها احتمالا از لحاظ مدیریتی با هم هم‌سلیقه نبودند و جدا شدند؛ همانطور که من بارها آمدم و گفتند مرا نمی‌خواهند و من رفتم خانه.

فتح‌الله در پاسخ به اینکه دفعه قبل خیلی زود استعفا داد گفت: در کار دولتی و این چنینی کسی نمی‌تواند بگوید من چقدر هستم. بالاخره کار است و امروز می‌گویند بیا و فردا می‌گویند برو. شما دیدید هروقت گفتند بیا اطاعت امر کردم.

او در مورد بدهی‌های آبی‌ها گفت: من صبح رسیدم گفتند آقای استراماچونی ۶۰تا، یک بازیکن دیگر داریم ۳۰ تا و بیشتر از ۱۵۰ میلیارد بدهی داریم. واقعا کار کردن سخت است. بازهم تاکید می‌کنم این حرف‌ها که راجع به آقای آجورلو زدند گناه است، توبه کنید او زحمت کشیده است.

او در مورد اینکه این دوره سخت‌ترین دوره حضور او در استقلال است گفت: بله با شرایطی که الان من میبینم همینطور است.

فتح الله زاده در مورد برنامه‌هایش گفت: مهمترین چیز این است که از مربی‌ام و تیمم حمایت کنم و دغدغه آنها را کم کنم و پول‌شان را بدهیم. هواداران هم برای قهرمانی کمک کنند.

او در مورد تیم مدیریتی‌اش اضافه کرد: تیم ما یک‌سری بچه‌هایی هستند که همیشه کمک کردند و یک‌سری افراد جدید هم با ایده‌های جدید هم هستند. شرایط فرق کرده و ما الان تکنولوژی داریم. احتمالا تغییرات در معاونت هم خواهیم داشت.

او در مورد اینکه دیشب گفته‌اند یک‌سری کارمندها  باید بیایند قرارداد امضا کنند توضیح داد: من هم شنیدم و البته امروز هم بررسی می‌کنیم.

مدیرعامل استقلال در خصوص بحث بازنشستگی‌اش گفت: الان در لیگ‌مان چندین مدیر بازنشسته داریم ولی به شما اطمینان می‌دهم که من بازنشسته نیستم. الان بیمه پرداخت می‌کنم. من مطبوعاتی بودم، سختی‌کار داشتیم و من نمی‌خواهم از این مورد استفاده کنم. یک چیزی هم به آنهایی که خیلی دل‌شان را صابون زدند بگویم؛ بنده هم بازنشسته نیستم، هم جانبازی دارم و هم ایثارگری دارم و چندجانبه می‌توانم کار کنم.

فتح الله زاده در مورد جلسه‌اش با وزیر گفت: آقای دکتر به من گفتند که حمایت می‌کنن و من هم آمدم. من سرباز استقلالم. ۹۵ درصد تیم‌های لیگ ایران تابحال به من پیشنهاد مدیریت دادند و من هیچوقت نرفتم. من استقلالی هستم و فقط می‌خواهم در استقلال خدمت کنم مگر اینکه بخش خصوصی انقدر پیشرفت کند که خودم یک روز تیمی داشته باشم. من تار و پودم برای استقلال است و می‌خواهم برای خودش خرج کنم.

او در پایان در هصوص فهرمانی مجدد با استقلال و ترکاندن بمب نقل و انتقالاتی گفت: بستگی به فرصت دارد ولی مطمئن باشید من آدمی نیستم که دو سال بایستم و جام نگیریم. من یک چاشنی دارم که همیشه روشن است و تا کبریت می‌زنم منفجر می‌شود‌.

 

دیدگاه تان را بنویسید