جی پلاس

آجورلو خودش را بالاتر از نظام وظیفه می دانست!

مدافع فصل قبل استقلال، مدیرعامل این باشگاه را دلیل مشکلات سربازی‌اش دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ماجرای سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، دو مدافع استقلال در فصل گذشته هنوز هم داغ است و این دو بازیکن دل پری از شرایط آن روزها دارند.

سیاوش یزدانی، در گفت و گویی درباره اعزام خود به سربازی گفت: من خیالم راحت بود و گفتم اگر مشکلی باشد، حداقل دو سه ماه به من فرصت می‌دهند. من را دو سال از کنکور محروم کرده بودند اگر نه اصلا این اتفاق‌ها نمی‌افتاد. سرجلسه کنکور می‌خواستم خودنمایی کنم که استوری گذاشتم و محروم شدم. تمام اتفاقات پشت سر هم افتاد که آینده یک جوان نابود شود.

او افزود: مقصر اصلی مسئولان باشگاه استقلال بودند. من می‌توانستم حداقل به فجر بروم که هم در لیگ بازی می‌کردم و هم تیم ملی را داشتم. روز قبل از بازی تراکتور بود که گفتم اگر قرار بود اتفاقی بیفتد، تا الان افتاده بود. صبح به نظام وظیفه رفتم که گفتند فعلا هیچ اتفاقی نیفتاده. دیر سر تمرین رسیدم که آقای مجیدی نگذاشت تمرین کنم و از دور گفت سیاوش نیا. من هم گفتم آقا فرهاد ذهنم درگیر است و درد دل کردم که آقا فرهاد همانجا به آقای آجورلو زنگ زد.

یزدانی ادامه داد: آقای آجورلو گفت که وقتی من می‌گویم یعنی مشکلی نیست. سیاوش چرا آنجا رفته؟ عمیقا دل من را قرص کرد که قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد. حتی برای بازی فجر به هتل رفتیم که گفتند تا فردا کار درست می‌شود و در اردو بودیم که نشد. لج و لجبازی شد. آقای آجورلو نسبت به نظام وظیفه دست بالا صحبت کردند و نظام وظیفه هم مرجع مهمی است که وقتی دیدند ایشان اینطور حرف زد، قبول نکردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید