شکست شارلوا در شبی که حسین‌زاده گلزنی کرد/ صعود ویسنته با درخشش علیپور

با وجود ثبت اولین گل امیرحسین حسین زاده در لیگ بلژیک، شارلوا مقابل سنت ترویدن شکست خورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم شارلوا در حضور دو بازیکن ایرانی‌اش و اولین گل حسین زاده، در بازی خارج از خانه در ژوپیلر لیگ بلژیک طعم شکست را چشید. 

در ادامه دیدارهای شنبه شب هفته دوازدهم ژوپیلر لیگ بلژیک شارلوا با شکست 2 بر یک خانه در خانه سنت‌ترویدن مواجه شد. دو گل سنت‌ترویدن را کاگاوا (17) و بویا (68) به ثمر رساندند. تک گل شارلوا نیز در دقیقه 90 توسط امیرحسین حسین‌زاده وارد دروازه حریف شد.

علی قلی‌زاده که در ترکیب اصلی شارلوا قرار داشت از دقیقه 54 جای خود را به امیرحسین حسین‌زاده داد.

تیم شارلوا با اندوخته 1‍5 امتیازی رده یازدهم جدول ژوپیلر لیگ بلژیک را در اختیار دارد.

صعود ژیل ویسنته در جام حذفی با درخشش علیپور

در مرحله یک‌ سی‌ودوم نهایی جام اتحادیه فوتبال پرتغال شنبه شب ویسنته در خانه سپرا به پیروزی 3 بر صفر دست یافت و صعود کرد. برای ویسنته در این مسابقه مارتینس (15 - گل به خودی)، علی علیپور (25) و آرای (54) گل زدند.

شکست پونفرادینای ۱۰ نفره با حضور عابدزاده

تیم پونفرادینا با دروازه‌بانی امیر عابدزاده دیدار خانگی را به میهمانش واگذار کرد. پونفرادینا در یازدهمین بازی فصل جاری لیگ دسته دوم اسپانیا شنبه شب با یک گل مغلوب لاس‌پالماس شد. تک گل این بازی در دقیقه 23 توسط آندینه برای لاس‌پالماس به دست آمد.

تیم پونفرادینا در این بازی از دقیقه 28 با اخراج یوری 10 نفره شد. یکی از بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم نیز در دقیقه 31 کارت قرمز گرفت. پونفردینا با 1‍‍2 امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ دسته دوم اسپانیا جای دارد.

دیدگاه تان را بنویسید