انتقاد مورینیو از برنامه مسابقات یوفا

سرمربی تیم فوتبال رم، از برنامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، طبق قوانین مسابقات کنفدراسیون فوتبال اروپا، تیم‌های سوم دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مرحله حذفی مسابقات لیگ اروپا راه پیدا می‌کنند که گویا این موضوع مورد تایید مورینیو نیست. سرمربی تیم رم ایتالیا معتقد است که یوفا باید این قانون را لغو کند.

فوتبال ایتالیا نوشت: شاگردان مورینیو پس از تساوی مقابل رئال بتیس، پس از این تیم اسپانیایی و لودوگورتس بلغارستان در رده سوم گروه قرار گرفتند. البته رم هم‌چنان امیدوار است که لودوگورتس را کنار بزند و به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شود. این تساوی به معنای اطمینان از صعود بتیس به مرحله بعدی بود.

از مورینیو پرسیده شد که آیا رم مدعی قهرمانی در لیگ اروپا است یا نه؟ که او گفت: من بتیس را به‌عنوان نامزد قهرمانی می‌بینم، اما کوسه‌های غرق شده لیگ قهرمانان از دور بعد وارد خواهند شد. آن‌ها نباید بعد از حذف از لیگ قهرمانان به لیگ اروپا بیایند اما این واقعیت است. این موضوع ممکن است جالب باشد که تیم‌های حذف شده لیگ قهرمانان را در دور بعد لیگ اروپا خواهیم دید.

در میان تیم‌هایی که در حال حاضر در گروه‌های لیگ قهرمانان اروپا سوم شده‌اند می‌توان به بارسلونا، یوونتوس، آژاکس، اتلتیکو مادرید و میلان اشاره کرد.

اگر رم نتواند در جمع دو تیم برتر گروه C قرار گیرد، به لیگ کنفرانس راه پیدا خواهد کرد، جایی که از عنوانی که فصل گذشته تحت هدایت مورینیو به دست آورده بود دفاع خواهد کرد.

این مربی پرتغالی افزود: ما می‌خواهیم به مرحله دوم برسیم، اما اگر سوم شویم، نامزد حفظ قهرمانی در لیگ کنفرانس می‌شویم.

دیدگاه تان را بنویسید