توبیخ بازیکن خشن آرسنال از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس

بازیکن برزیلی آرسنال از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس توبیخ شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در پی درگیری لفظی شدید اخیر میان گابریل ماگالیائس مدافع برزیلی تیم فوتبال آرسنال با جردن هندرسون بازیکن لیورپول در جریان بازی اخیر دو تیم در ورزشگاه امارات، کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس بازیکن توپچی‌ها را فراخواند تا او را درباره این ماجرا بازخواست کند.

در جریان دیداری که شنبه شب برگزار و با پیروزی 3 بر 2 آرسنالی‌ها همراه بود، مایکل اولیور داور مسابقه پس از اعلام پنالتی به سود آرسنال در دقیقه 76 که منجر به پیروزی این تیم هم شد، به کنار زمین رفت تا با میکل آرتتا و یورگن کلوپ سرمربیان دو تیم صحبت کند. تصمیم او برای اعلام پنالتی به خاطر خطای تیاگو آلکانتارا روی گابریل ژسوس خشم بازیکنان لیورپول را به همراه داشت و آنها را از کوره به در برد تا طوری با داور مسابقه حرف بزنند که او را مجبور به تهدید اعضای کادر فنی دو تیم کند. گویا اولیور به مربیان دو تیم گفته آنچه که بازیکنانش در زمین بازی به او می‌گویند را به صورت رسمی به کمیته انضباطی ارجاع خواهد داد.

پس از این ماجرا یک درگیری لفظی شدید هم میان گابریل و جردن هندرسون شکل گرفت که به سبب آن بازیکن برزیلی آرسنال به کمیته انضباطی فراخوانده شده است. گویا هندرسون هم بابت این اتفاق توبیخ شده است، البته هنوز مجازاتی برای هیچ یک از دو بازیکن در نظر گرفته نشده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید