پیام کریم به کی‌ روش؛ نگران نباش!

با وجود مصدومیت بد موقع سردار آزمون، کریم انصاری فرد با عملکرد خوب خود جلوی منچستر یونایتد می تواند اندکی از نگرانی های کارلوس کی روش را رفع کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کریم انصاری فرد با عملکرد خوب خود در دیدار با منچستر یونایتد و گلزنی جلوی شیاطین سرخ، نگرانی های کارلوس کی روش را از بابت مصدومیت سردار آزمون کاهش می دهد. 

با مصدومیت سردار آزمون که او را به مدت 6 تا 8 هفته از میادین دور نگه می دارد، کارلوس کی‌روش نگرانی زیادی درباره مرد اول خط حمله تیمش خواهد داشت. بر کسی پوشیده نیست که آزمون در شرایط کنونی اولین انتخاب سرمربی پرتغالی برای نوک خط حمله ایران خواهد بود اما با این مصدومیت اوضاع متفاوت می شود. 

همزمان با مصدومیت سردار آزمون در بایر لورکوزن، کریم انصاری فرد گل بسیار مهمی را در کارنامه ورزشی خود وارد دروازه منچستر یونایتد کرد که نوید بازگشت این مهاجم باتجربه به اوج آمادگی را می دهد. 

 

کریم انصاری فرد

کریم از زمان پیوستن به اومونیا قبرس رفته رفته عملکرد خود را بهبود بخشیده و در اردوی تیم ملی ایران هم توانست پاس گل خوبی را به مهدی طارمی بدهد و او دروازه اروگوئه را باز کند. 

انصاری فرد در دو بازی تدارکاتی اخیر تیم ملی ایران همراه با مهدی طارمی وارد زمین شده و به عنوان مهاجم شماره 9 به بازی گرفته شده است. 

آمادگی کاپیتان تیم ملی ایران در شرایطی که سردار آزمون هم مصدوم شده است، می تواند خبر خوشحال کننده ای برای کارلوس کی روش باشد و از او به عنوان نفر نخست خود در حملات تیم ملی بهره ببرد. 

انصاری فرد تنها بازیکنی در تیم ملی ایران است که سابقه گلزنی در جام جهانی را هم در کارنامه خود دارد و برای سومین بار در این مسابقات به میدان خواهد رفت. 

دیدگاه تان را بنویسید