تاریخ دربی پایتخت مشخص شد

زمان دیدار استقلال و پرسپولیس اعلام شد و این دو تیم قبل از جام جهانی به میدان خواهند رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر اعلام کرد که هفته دوازدهم این مسابقات روز ١٣ آبان سال جاری برگزار می‌شود و به این ترتیب دربی تهران هم قبل از جام جهانی برگزار می شود. 

در شرایطی که سازمان لیگ دیروز فقط برنامه زمان‌بندی هفته‌های هفتم و هشتم لیگ برتر را اعلام کرد، اکنون سهیل مهدی مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد تا قبل از آخرین اردوی تیم ملی در جام جهانی، ۶ هفته دیگر برگزار خواهد شد و پس از انجام دیدارهای هفته دوازدهم، بازی‌ها تعطیل می‌شود.

بنابر اعلام مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ، بازی استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر، روز سیزدهم آبان‌ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و پس از آن، بازیکنان ملی‌پوش داخلی به اردو می‌روند.

طبق اعلام این مقام مسؤول در سازمان لیگ، کارلوس کی‌روش تا این لحظه با انجام بازی‌ها تا روز سیزدهم آبان‌ماه موافقت کرده و تا آن زمان، سازمان لیگ اجازه دارد ۶ هفته دیگر از لیگ برتر را برگزار کند.

بنابر این، در صورتی که تغییری در برنامه آماده‌سازی تیم ملی ایران قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ به وجود نیاید و کی‌روش بازی تدارکاتی خارج از برنامه قبلی در نظر نگیرد، دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر ازجمله بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۹ ، روز سیزدهم آبان‌ماه انجام خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید