جی پلاس؛

حواشی دربی۹۷| درگیری استقلالی ها با صدا و سیما و رکورد عجیب مجیدی! +عکس و ویدیو

تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه)به مصاف هم رفتند و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی۹۷امروز (شنبه) از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حواشی این دیدار را در ادامه می خوانید؛

تساوی در دربی برای استقلال یک آمار عجیب به همراه داشت. آن ها برای اولین بار در تاریخ در پنج بازی پشت سرهم لیگ برتر به تساوی می رسند.

آرش برهانی مهاجم اسبق استقلال در جایگاه خبرنگاران تماشاگر دربی شد.وی در زمان حضورش در جایگاه هر گاه استقلال صاحب توپ می شد خطاب به خبرنگاران می گفت این توپ گل است!

آرش برهانی در دربی 97

 

شروع دربی97 با یک اتفاقی عجیب همراه بود که در نوع خود در فوتبال دنیا که هیچ؛ حتی در لیگ برتر به اصطلاح حرفه ای ایران هم بی سابقه بود!دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس که قرار بود امروز از ساعت 16:15 امروز 13 آذرماه برگزار شود، حدودا با 5 دقیقه تاخیر صرفا بخاطر تاخیر در حضور وزیر ورزش؛ معاون رئیس جمهور؛ رئیس فدراسیون فوتبال و همراهان در جایگاه ویژه استادیوم آزادی، برگزار شد!حمید سجادی - وزیر ورزش و جوانان و امیرحسین قاضی زاده هاشمی - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید، به دعوت عزیزی خادم - رئیس فدراسیون فوتبال، مهمان ویژه این دربی بدون تماشاگر بودند که پیش از مسابقه با حضور در کنار زمین از تعدادی خانواده های شهدای سلامت تجلیل کردند. اما برنامه ریزی ها و اجرای آن به درستی انجام نشد و نهایتا بنیادی فر، داور مسابقه اجازه زدن سوت شروع را تا پیش از نشستن آنها در جایگاه ویژه استادیوم پیدا نکرد! این دلیل را محمدرضا احمدی گزارشگر مسابقه در پخش زنده تلویزیونی اعلام کرد و این دیدار با 5 دقیقه تاخیر برگزار شد.

در شرایطی که فضا برای نشست خبرنگاران با رعایت پروتکل ها در استادیوم نیست حدود 20 نفر از افراد متفرقه در جایگاه خبرنگاران مستقر شده اند. 

حواشی دربی 97

چند نفر از بانوان که به عنوان خانواده شهدای سلامت و برای تقدیر به ورزشگاه آمدند در جایگاه ویژه مستقر شده اند.

وریا غفوری که دیدار امروز را از دست داده با لباس شخصی در استادیوم حضور دارد.عارف غلامی هم این دیدار را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی و دستیارانش نیز در ورزشگاه حاضر شده اند.

اسکوچیچ تماشاگر ویژه دربی 97

نمایی از گرم کردن بازیکنان استقلال و پرسپولیس پیش از دربی 97

ورود حمید سجادی و شهاب الدین عزیزی خادم به ورزشگاه آزادی برای تماشای دربی 97

عزیزی خادم و سجادی تماشاگر ویژه دربی 97

داوود رفعتی ناظر مسابقه به بلندی اندازه سکوهایی که برای تبلیغات محیطی در نظر گرفته شده ایراد گرفت.

مسئولان باشگاه استقلال قصد داشتند این بازی را به صورت زنده برای مخاطبان خود پخش کنند اما  این اجازه از طرف صدا و سیما به آنها داده نشده است. سعید فتاحی که تاکید دارد خبرنگاران او را نماینده باشگاه استقلال مورد خطاب قرار بدهند در اعتراض به همین موضوع در حال جرو بحث با رفعتی بود و به وی اعلام کرد حالا که حق پخش در نظر گرفته نمی شود حداقل اجازه ورود دوربین باشگاه به استادیوم باید صادر شد.قرار است دوربین استقلال از ورزشگاه خارج شود.

تعدادی از افراد متفرقه که معلوم نیست در ورزشگاه چه سمتی دارند در میانه زمین چمن مشغول گرفتن عکس یادگاری هستند.

چهار بازیکن در پایان بازی تست دوپینگ دادند

در پایان دیدار پرسپولیس و استقلال؛ امیر حسین حسین‌زاده و سیدحسین‌حسینی از استقلال و سیامک نعمتی و مهدی شریفی از پرسپولیس تست دوپینگ دادند.

ویدیویی از سکوهای استقلال و پرسپولیس را مشاهده می کنید.

تصاویر و ویدیویی از حال و هوای ورزشگاه آزادی در آستانه دربی 97 مشاهده می کنید.

 

حال و هوای ورزشگاه آزادی پیش از دربی 97

حال و هوای ورزشگاه آزادی پیش از دربی 97

حال و هوای ورزشگاه آزادی پیش از دربی 97

 

پوستر AFC برای دربی ۹۷

1521F0B3-CF95-42AD-A70E-3FDEF8632597

دیدگاه تان را بنویسید