حسن یزدانی: پهلوان تختی از هر نظر سرآمد است/ من با اشتباه خودم باختم

حسن یزدانی در بازگشت از مسابقات جهانی مسئولیت باخت به تیلور در فینال را متوجه خودش دانست و تلاش کرد درباره صحبت های پدرش علیه علیرضا دبیر موضع مشخصی نداشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حسن یزدانی در بازگشت از رقابت های جهانی کشتی آزاد 2022 صربستان که با استقبال و تشویق مردم همراه بود گفت: من شرمنده مردم هستم  و امیدوارم بتوانیم در آینده نزدیک محبت شان را جبران کنم و با خوش رنگ ترین مدال جواب شان را بدهم.

یزدانی درباره شکستن رکورد پهلوان غلامرضا تختی (از نظر تعداد مدال های جهانی و المپیک) گفت: من قبلا هم گفته ام که دنبال رکورد نیستم و فقط می خواهم تا وقتی کشتی می گیرم دل مردم را شاد کنم. جهان پهلوان تختی چه از نظر مدالی چه از نظر اخلاق سرآمد همه هستند.

حسن یزدانی درباره تمجید تیلور از او بعد از مسابقه فینال گفت: او همیشه به من محبت داشته و امیدوارم در آینده نزدیک رقابت سالم و خوبی با هم داشته باشیم و هرکسی که حقش است مدال بگیرد.

او درباره صحبت های تند پدرش درباره علیرضا دبیر گفت: پدر عزیز ماست. باخت همیشه ناراحتی دارد و این طبیعی است؛ خانواده ها هم بیش از همه ناراحت می شوند اما در آینده نزدیک امیدوارم باخت را با پیروزی جبران کنم.

یزدانی درباره صحبت های منصور برزگر و برخی از کارشناسان مبنی براینکه تیلور از سوی کادرفنی خوب آنالیز نشده بود گفت: همه زحمت کشیدند اما اشتباه از خود من بود و حریفم استفاده کرد. او با هوش تر بود و بهتر عمل کرد و از نقاط ضعف من استفاده کرد. من عملکردی که می خواستم را نتوانستم روی تشک پیاده کنم.

دیدگاه تان را بنویسید