طعنه اسکوچیچ به کی روش در یک مصاحبه تخیلی!

مصاحبه ای که به تقل از دراگان اسکوچیچ منتشر شده بود از سوی او تکذیب شد. متن مصاحبه تکذیب شده را در ادامه بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال رای به ریاست دوباره مهدی تاج داد. اتفاقی که اولین نتیجه اش برکناری اسکوچیچ و بازگشت کی روش به ایران بود. در شرایطی که بسیاری معتقدند فارغ از درست یا غلط بودن برکناری سرمربی کروات برخورد مناسبی با او نشده، صحبت های او نشان می دهد که از اتفاقات رخ داده بسیار دلخور است. مصاحبه ای از اسکوچیچ منتشر شد که از سوی این مربی کروات تکذیب شده است.

اسکوچیچ درباره وضعیت فعلی اش پس از جدایی از تیم ملی گفت: در حال حاضر فدراسیون فوتبال عراق به من پیشنهاد همکاری داده است تا هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرم. همچنین یک باشگاه قطری و یک تیم اماراتی نیز پیشنهاداتی داده اند ضمن آن که از داخل ایران هم دو پیشنهاد لیگ برتری دارم. هنوز تصمیم نهایی را نگرفتم و فعلا اولویت من تسویه حساب با فدراسیون فوتبال ایران است.

سرمربی کروات درباره این که سرمربی جدید از او تشکر کرده نیز گفت: در خصوص تشکر کارلوس کی‌روش از خودم باید چه بگویم؟ یک تیم صعود کرده به جام جهانی با دو فیفادی تحویل این مربی شده و باید هم تشکر می‌کرد. من حرف خاصی در مورد او ندارم و ترجیح می‌دهم بیشتر از این صحبت نکنم.

اسکوچیچ درباره انتخاب اردوی قطر در هوای گرم و حواشی نیز این گونه اظهار نظر کرد: در اوج گرما به من گفتند که بین اردوی کیش و قطر یکی را انتخاب کنم! اگر به جزیره کیش می‌رفتیم دیگر نمی‌توانستیم بازی دوستانه انجام دهیم و به همین خاطر هم با اردوی قطر موافقت کردم. همان زمان هم می‌توانستم اردوی قطر در گرمای کشنده این کشور و بازی با الجزایر را لغو کنم و سرمربی تیم ملی ایران بمانم اما اصول اخلاقی را رعایت کردم. اصول اخلاقی را رعایت کردم اما از همان زمان شروع به توطئه علیه من کردند. به چه جرمی؟ سریع‌ترین صعود ایران به جام جهانی؟!

اسکوچیچ درباره پیشنهاد هدایت تیم ملی امید نیز عنوان کرد: یکی دیگر از مواردی که خیلی به من برخورد پیشنهاد سرمربیگری تیم امید بود! من را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران که موفق شده تیمش را به جام جهانی قطر برساند به فدراسیون دعوت کردند و گفتند جانشین مهدی مهدوی کیا شوم! این پیشنهاد توهین آمیز و بی احترامی هم به من و هم مهدوی کیا بود که هنوز سرمربی تیم امید است. حرف‌های زیادی دارم که در یک برنامه تلویزیونی خواهم زد! در رابطه با اتفاقاتی که در ایران تجربه کردم و برخورد فدراسیون با خودم حرف‌های زیادی دارم که به زودی در یک برنامه تلویزیونی همه آنها را بیان خواهم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید