دبیر: استعفای محمد بنا درون خانوادگی است/ باخت‌ها را به من ببخشید

رئیس فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای محمد بنا سرمربی کشتری فرنگی گفت: این مسأله درون خانوادگی است و در خانواده باید به این مسأله رسیدگی شود لزومی ندارد که مسأله را بزرگ کنیم و به رسانه‌ها بکشانیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی  در واکنش به استعفای محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی  گفت: اینکه محمد بنا سال گذشته به عنوان مربی قرن تجلیل شد واقعاً حق او بود. من همیشه نکات مثبت و منفی را در دو سال گذشته به کشتی‌گیران عنوان کردم و به رسانه‌ها نکشاندم. این مسأله درون خانوادگی است و به نظر من باید درون خانواده به این موضوع رسیدگی کنیم و نباید این موضوع را بزرگ کنیم و به رسانه‌ها بکشانیم.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: باید شأن و شخصیت و منزلت محمد بنا را حفظ کنیم، ۳ سال است که من با بنا کار می‌کنم. او حتی یک بار هم نشد که از من برای خود چیزی بخواهد و حتی زمانی که پول خرجی سفر را به کشتی‌گیران می‌دادیم، بنا چیزی از ما نمی‌گرفت و من به زور در جیب او پول می‌گذاشتیم و یا حمید (سوریان) به جای او امضا می‌کرد و به یک نحوی پول را در جیب او می‌گذاشتیم؛ او انسان بسیار قابل احترامی است.

دبیر گفت: به محض اینکه برگردیم جمع‌بندی می‌کنیم. مسابقات امید جهان، لیگ، انتخابی تیم ملی و ... داریم و به قول حاج آقا طالقانی «چرخ کشتی هیچ وقت نمی‌خوابد».

وی اضافه کرد: من همیشه گفته‌ام، برد‌ها برای همه کسانی که سینه سپر می‌کنند و باخت‌ها برای من است. مردم به بزرگی خودشان ما را ببخشند. ان‌شاءالله که جبران کنیم، اما مردم بدانند که من و همه بچه‌ها از جان و دل مایه گذاشتیم و کم نگذاشتیم و قول می‌دهم در مسابقات بعدی جبران کنیم

 

دیدگاه تان را بنویسید