حضور خانوادگی در بازی های لیگ دسته یک + عکس

زنان و مردان در بازی استقلال ملاثانی مقابل شمس آذر قزوین در کنار همدیگر بازی این دو تیم را تماشا کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، با ورود زنان به ورزشگاه آزادی، زنان و مردان در لیگ دسته یک و در بازی استقلال ملاثانی ملاثانی مقابل شمس آذر قزوین کنار همدیگر نشستند و یک بازی از لیگ دسته یک را تماشا کردند.

در یکی از مسابقات لیگ دسته اول، روز گذشته تیم فوتبال استقلال ملاثانی در یک دیدار حساس و مهم، پذیرای شمس آذر قزوین بود که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

این بازی در استادیوم 200 دستگاه صنایع فولاد و با حضور هواداران برگزار شد که نکته مهم این بازی، حضور دوباره تماشاگران زن در ورزشگاه بود که برای مشاهده مسابقه، خود را به محل برگزاری این دیدار رسانده بودند.

در دیدار 2 هفته قبل میان استقلال ملاثانی و استقلال خوزستان که آن نیز در همین ورزشگاه برگزار شد، هواداران زن برای تماشای این مسابقه در استادیوم حاضر شده و نبرد دو تیم هم استانی را به نظاره نشستند و برخلاف آن بازی که با تساوی پر گل 3 – 3 به پایان رسید، دیدار دیروز گلی را در پی نداشت.

پس از صدور مجوز برای حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر، اکنون تماشاگران زن در برخی از مسابقات لیگ آزادگان نیز خود را به استادیوم ها می رسانند و بازی ها را از نزدیک تماشا می کنند.

زنان در ورزشگاه

زنان در ورزشگاه

زنان در ورزشگاه

دیدگاه تان را بنویسید