ساپینتو: فردا حتما گل می‌زنیم/ بابت تصمیمات داور هزینه گزافی دادیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان نساجی خوب می‌جنگند و یک حریف سخت برای ما خواهند بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از بازی با نساجی در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: فردا یک بازی خیلی سخت در مقابل یک تیم خیلی خوب خواهد بود.نساجی با توجه به سابقه‌ای که مقابل تیم ما دارد، خوب ظاهر شده است. در سه بازی فقط با این تیم مساوی کرده ایم. نساجی برای سپاهان هم مشکل ایجاد کرده بود. بازیکنان خوبی دارند و به عنوان یک تیم هم خوب هستند. خوب می جنگند و سعی و تلاش‌شان نیز خوب است‌. یک حریف خیلی سخت برای ما هستند اما خیلی به این قضیه مثبت نگاه می‌کنیم. خوب بازی و سعی و تلاش کرده‌ایم. به خودمان ایمان داریم و لایق بهتر از این‌ها هستیم. سرمربی استقلال اضافه کرد: جدا از اشتباهات داوری و علی الخصوص پنالتی گرفته نشده و گل تیم ما در بازی با پیکان، نحوه بازی کردن و کنترل حریف ما  برای من اهمیت دارد اما مهم برد و نتیجه گرفتن با کسب سه امتیاز است. باید ببریم و باید در استفاده از موقعیت ها خودمان را تقویت کنیم. هدف اصلی ما در بازی فردا گل زدن است و کارمان را ادامه می دهیم تا نقاط ضعف برطرف شود. هم در بخش تهاجمی و هم در بخش دفاعی.

ساپینتو درباره اینکه استقلال در بحث گلزنی به هارمونی و هماهنگی نرسیده و برای رفع این مشکل چه تدابیری به کار گرفته است، توضیح داد: در بحث گلزنی کار می کنیم. از لحاظ جنبه های انفرادی نیز کار می‌کنیم و مشغول تقویت این موضوع هستیم. در برخی بازی‌ها دوست داریم بازیکنان خوب عمل کرده، با تمام وجود کار کنند و گل بزنند ولی برخی مواقع بحث تکنیکی نیست. بلکه به دلیل بحث احساسی بازیکنان کار ما به امر گل زدن ختم نمی شود.

وی افزود: فردا هم حتما گل می‌زنیم. برخی مواقع تیم‌ها مقابل حریف اتوبوسی دفاع می‌کنند. حتی با وجود این مسئله چند موقعیت ایجاد کرده و گل سالم به ثمر رساندیم. یک پنالتی داشتیم و خیلی چیزها داشتیم اما متاسفانه داور به ما کارت زرد داد. برخی تصمیمات داور در بازی قبلی خوب نبود و هزینه گزافی دادیم. سه امتیاز را هم از دست دادیم. این امر امر سبب عصبانیت و ناراحتی هواداران، تیم و بازیکنان می شود اما در مسیر خیلی خوبی هستیم.

سرمربی استقلال عنوان کرد: صد در صد به تیمم ایمان دارم. ذهنیت خیلی خوبی داریم و امیدوارم فردا بتوانیم نتیجه بگیریم.

دیدگاه تان را بنویسید