رکورد منفی طارمی در پورتو!

ستاره ایرانی تیم پورتو یک رکورد منفی را به نام خود ثبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال پورتو در بازی نخست خود از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در یک دیدار جذاب به مصاف اتلتیکومادرید رفت که با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد. البته نکته قابل توجه این دیدار اخراج مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو بود که باعث شد این ستاره بوشهری یک رکورد منفی را از خود بر جای بگذارد.

نشریه «Zerozero» پرتغال با انتشار آماری از رکورد منفی مهدی طارمی در تاریخ باشگاه پورتو خبر داد. این رسانه پرتغالی نوشت: مهدی طارمی در مادرید برای چهارمین بار با پیراهن پورتو از زمین بازی اخراج شد. داده های تاریخی پایگاه داده ما آن را بررسی کرده و به یک نتیجه قوی رسید.

بازیکن ایرانی دومین مهاجم با بیشترین اخراج  در تاریخ باشگاه اژدها است، تنها پس از بنی مک کارتی - پنج قرمز و در کنار دو نام از زمان های دور ایستاد. طارمی در 103 بازی رسمی برای پورتو در 4 بازی اخراج شده است.

مهدی طارمی

در دو مورد از آنها، باشگاه پورتو به خاطر اخراج طارمی آسیب دید. در 9 مارس 2021، در تورین، پورتو مقابل یوونتوس به تساوی 1-1 دست یافتند، زمانی که طارمی در دقیقه 52 کارت قرمز گرفت. بازی با نتیجه 3-2 به سود یوونتوس به پایان رسید، اما این نتیجه به پورتو اجازه داد تا جواز کسب امتیاز را کسب کند.

حالا در مادرید طارمی در دقیقه 82 بازی اخراج شد. بعد از کارت قرمز طارمی بازی با نتیجه 2-1 به سود اتلتیکو به پایان رسید.

در دو نوبت دیگر نتیجه تغییر نکرد. در 15 ژانویه 2021، طارمی در دقیقه 73 مقابل بنفیکا کارت قرمز مستقیم  ولی بازی با همان نتیجه یک بر یک به پایان رسید. در 2 اکتبر 2022، ستاره ایرانی در وقت های تلف شده 2-1 مقابل پاسوس دی فریرا بدون تاثیر بر امتیاز نهایی اخراج شد.

دیدگاه تان را بنویسید