آمار بازی ایران و برزیل در والیبال قهرمانی جهان

یوآندی لئال امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران مقابل برزیل در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 2022 ساعت 23 و 30 دقیقه سه‌شنبه 15 شهریور به مصاف برزیل رفت و با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف شد.

در این دیدار یوآیندی لئال دریافت کننده شماره 9 تیم ملی والیبال برزیل با کسب 20 پوئن امتیازآورترین بازیکن آخرین مسابقه مرحله یک هشتم نهایی شد.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه 62 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 32 پوئن در حمله، 7 امتیاز در دفاع، 5 پوئن سرویس و 18 امتیاز از اشتباهات بازیکنان برزیل بود.

برزیلی‌ها نیز در مجموع ست‌های این مسابقه 75 امتیاز کسب کردند که شامل 41 امتیاز حمله، 6 دفاع، 7 پوئن سرویس و 21 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان تیم‌های لهستان، اسلوونی، ایتالیا، فرانسه، آمریکا، اوکراین، آرژانتین و برزیل موفق به شکست حریفان خود شدند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

در جمع هشت تیم برتر هیچ نماینده‌ای از قاره آسیا حضور ندارد و پنج تیم اروپایی و سه تیم از آمریکا مرکزی و جنوبی برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند.

 

دیدگاه تان را بنویسید