جی پلاس

والیبال قهرمانی جهان| شکست و حذف ایرانِ آشفته مقابل برزیل

تیم ملی والیبال ایران از صعود به جمع هشت تیم برتر رقابت های قهرمانی جهان بازماند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی والیبال ایران در یک هشتم نهایی رقابت های قهرمانی جهان 2022 از ساعت 23:30 به مصاف برزیل پرافتخارترین تیم دنیا رفت و در سه ست پیاپی مغلوب شد و از رسیدن به جمع هشت تیم برتر دنیا بازماند.

 

عطایی به قولش وفا نکرد؛ سیزدهمی ایران در والیبال قهرمانی جهان!

 

دست اول 25-17 برزیل

در دست اول ایران درخشان ظاهر نشد و مشکلات بازی های گذشته کماکان به چشم می خورد. عدم هماهنگی میان بازیکنان، پاس های نامناسب پاسور، بی دقتی در زدن اسپک از جمله ضعف های تیم بود. امین اسماعیل نژاد هم برخلاف لیگ ملت ها عملکرد بدی در این ست داشت. در نهایت این ست با برتری 25-17 برزیل همراه شد.

دست دوم 25-22 برزیل

در این ست اوضاع برای ایران بهتر شد اما اشتباهات زیاد بازیکنان بازهم مانع برتری تیم شد. برزیل هم که در این تورنمنت روی فرم نبوده با بهره گیری از شرایط ایران ست دوم را هم 25- 22 برد.

ست سوم 25-23 برزیل

شاگردان عطایی در این ست تلاش زیادی کردند تا بتوانند بازی را به ست های بعدی بکشانند و حتی در میانه ست اختلاف 4 امتیازی را جبران کردند اما در نهایت این برزیل بود که با تجربه تر و کم اشتباه تر کار کرد و ست سوم را هم 25-23 برد و به یک چهارم نهایی رسید.

برنامه یک چهارم نهایی

چهار‌شنبه 16 شهریور؛ سالن استوژیتس آرنا شهر لیوبلیانای اسلوونی

ساعت 20؛ ایتالیا – فرانسه

ساعت 23:30؛ اسلوونی – اوکراین

پنج‌شنبه 17 شهریور؛ سالن آرنا گلیویس در شهر گلیویتسه لهستان  

ساعت 20؛ آرژانتین – برزیل

ساعت 23:30؛ لهستان – آمریکا

 

تیم ملی والیبال ایران

تیم ملی والیبال ایران برزیل امین اسماعیل نژاد

والیبال برزیل

تیم ملی والیبال ایران برزیل

تیم ملی والیبال ایران برزیل

تیم ملی والیبال ایران برزیل امیرحسین توخته

تیم ملی والیبال ایران محمدجواد معنوی نژاد

تیم ملی والیبال ایران

والیبال برزیل

لوکارلی

تیم ملی والیبال ایران برزیل میلاد عبادی پور برونو رزنده

  • سعید ارسالی در

    بپذیریم که والیبال ما با سطح اول دنیا یعنی برزیل ایتالیا و فرانسه خیلی فاصله داره حتی الان از ژاپن هم کاملا جا مونده ایم. بازیکنان سردرگم، سرمربی فاقد راهکار برای نجات تیم از شرایط بحرانی، عدم دقت در کوبیدن آبشارها، دفاع روی تور الابختکی و ... از تیم ما تیمی ساخته که اصلا و به هیچ وجه شایستگی حضور در جمع 8 تیم برتر مسابقات را ندارد. به فکر آموزش والیبال در سطح نوجوانان و جوانان باید بود و فرداهایی دیگر.

  • علی ارسالی در

    امروز باز باختیم به بازیکن سالاری!وقتی عبادی پور نه در عقب موفق نه رو تور چرا باید تمام تایم تو بازی باشه!؟
    عطایی دانش کافی نداره هیچ تعویضیش جواب ندادبعضا معکوس هم بودن!
    کنار عطایی باید یه مربی خارجی با دانش اقایان میگذاشتن !
    معروف باید تو تیم باشه تا یه پاسور خوب بسازه!
    مربی بدنساز تیم را بخاطر بدنسازی ضعیف و عطایی را بخاطر ضعیف بودن روحیه وپیش باخته بودن تیم از یه جاییشون اویزونشون کن!

  • رضانژاد ارسالی در

    آقای عطایی در حد تیم ملی نیست واین بچه های تیم هنوز زود است در تیم ملی بازی کنند مگر می شود یک روز خوب یک روز بد بازی کرد انگار مبتدی هستندواقعا این نفرات به درد تیم ملی نمیخورند ما در ایران بازکنان خوبی داریم که این نفرات گرد پای آنها هم نیستند کاپیتان تیم وقتی بازی را ول کند انتظار دیگر نباید داشت هیچ کدام یک صفر درست حسابی نزدن مخصوصا میلاد عبادی پور بدترین بازی که تا عمرم دیدم نه نظم نه هماهنگی نه اتحاد مربی هم مثل ماست ایستاده نه تعویض نه تکنیک صفر واقعا لیاقتشما همینه بیشتر انتظار نیست حیف به وقتی که برای دیدن این بازی گذاشتم.

  • علی ارسالی در

    باید والیبال را از نو ساخت نه با این نوها، ساخت.چرا والیبال روحیه ندارد و از پیش باخته بدون اعتماد به نفس ، غیر علمی و ضعیف بازی می کند.چه بلایی سر اسماعیل نژاد و اسفندیار و صابر کاظمی آمده؟بی روحیه، ناتوان، رنجور.این تیم ۳۰ درصد توانایی اش را بکار نگرفت.میلاد عبادی پور توانایی کاپیتانی ندارد و کاملا معلوم روحیه اش را باخته!!کوتاه زن های ما اندک و بلندزن ها زیر توپ قرار می گیرند و دفاع می شوند.این تیم باید مربی دیگه ای داشته باشد از این روش ملال آور خسته شده...این تمام ظرفیت والیبال ما نیست.تشکر

  • محمدزمان سجادی ارسالی در

    عطایی دانش کافیی برای رهبری تیم والیبال رادربازیهای مهم جهانی ندارد همه تعویض هایش اشتباه بود

  • مجید لشکری ارسالی در

    سلام.ضمن تشکر از زحمات کلیه بازیکنان ومربیان تیم که قطعا تمام تلاش خود را کرده اند و بالاخره این نتیجه تلاش آنهاست.باید بپذیریم که برای رسیدن به سطح بالای هر ورزشی داشتن بازیکنانی که توانایی و فاکتورهای لازم را در آن رشته داشته باشند حرف اول را میزند که شکر خدا در والیبال ما از این نظر از تیمهای طراز اول هیچ چیزی کم نداریم و گاها بالاتر هم هستیم.یعنی از 100 ما 60 امتیاز را کامل داریم.40 امتیاز دیگر که از مجموع عوامل دیگر میباشد را لنگ میزنیم.که مهمترین عامل استفاده از مربیانی است که ضمن شناخت کافی از توانمندی بازیکنانش بتواند با مدیریت تیمش وشناخت تیم مقابل از بازیکنانی که بیشترین توانمندی را برای ارایه تفکراتش را دارند استفاده نماید.بپذیریم ضمن احترام به آقای عطایی ما در حال حاضر در کشورمان مربی در سطح جهانی که بتواند از تمام ظرفیت تیم استفاده کند نداریم.حداقل اگر قرار به استفاده از مربی وطنی داریم از مربی که در کنار مربیان طراز اول گذاشته بودیم استفاده میکردیم.جام جهانی و لیگ جهانی جای تمرین نیست ،جای ارایه توانمندیهای تیم هاست که ما متاسفانه هیچ نشانی از یک تیم مقتدر و طالب برد نداشتیم.متشکرم

دیدگاه تان را بنویسید