فولاد و نکونام جیمی جامپ اجیر کرده اند؟

باشگاه سپاهان اعلام کرد با توجه به ورود جیمی جامپ در بازی با فولاد که منجر به اختلال در جریان بازی این تیم شد، مشکوک شده و قصد پیگیری ای ماجرا را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ورود جیمی جامپ به زمین در جریان دو بازی اخیر فولاد با تیم های سپاهان و تراکتور که به نفع شاگردان نکونام تمام شده، منجر به حساسیت باشگاه سپاهان به این پرونده شده است.

باشگاه سپاهان نوشت: در شرایطی که در نیمه دوم دیدار روز گذشته، تیم  سپاهان بازی هجومی را در دستور کار داشت و فشار را روی دروازه فولاد خوزستان افزایش داده بود، یک هوادار مجهول الهویه با عبور از دیوار قانون، وارد چمن ورزشگاه فولادشهر شد و با ایجاد اختلال در بازی، تمرکز هجومی بازیکنان سپاهان را بر هم زد و سپس باعث ایجاد وقفه در مسابقه شد.

این اتفاق در هفته گذشته نیز با شباهت بسیار زیاد، درست در دقایقی که فولاد در دیدار تراکتور از حریف خود جلو بود و نیاز به حفظ برتری داشت رخ داد و بازی را مختل کرد.

از روز گذشته هواداران سپاهان با انتشار ویدئوهای مختلف به مقایسه این دو صحنه با یکدیگر پرداخته و از باشگاه درخواست پیگیری موضوع را کرده‌اند که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان این اتفاق مشکوک را تا مشخص شدن هویت واقعی این فرد و سایر واقعیت‌های احتمالی از طریق مجاری ذی‌ربط  پیگیری خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید