جی پلاس

علی دایی در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی کجا بود؟

در میان انبوه فوتبالی و غیرفوتبالی های مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در ایران جای خالی افرادی چون علی دایی و علی کریمی کاملا به چشم آمد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، درباره اتفاقات شرم آور مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در ایران که پنج شنبه در برج میلاد به بدترین شکل ممکن برگزار شد، بسیاری نوشتند و گفتند و برخی چون جواد خیابانی چشم روی آن بستند.

اینکه آیا مسببان این افتضاح قرار است تنبیه شوند یا نه مشخص نیست و این توقع شبیه به یک شوخی است اما سوالی که درباره این مراسم پیش آمده این است که علی دایی کجا بود؟

کمتر مراسم مهم فیفا و ای اف سی است که علی دایی به آن دعوت نشود و حدود ۵ ماه پیش بود که اسطوره فوتبال ایران در میان مهمانان ویژه قرعه کشی جام جهانی قرار گرفت.

حالا که اتفاقی نادر رخ داده و فیفا حاضر شده کاپ را بعد از دهه ها وارد ایران کند چرا علی دایی، بزرگترین افتخار فوتبال ایران جایی در مراسم نداشت؟ مگر فوتبال ایران بزرگتر از علیی دایی هم دارد؟ قطعا تمام حاضران و دعوت شدگان جایگاه قابل احترامی دارند اما خنده دار است مدیرعامل یا سرمربی خارجی که یک ماه از حضورش در ایران می گذرد بالای سن می رود و با کاپ عکس می گیرد اما هیچ نشانی از علی دایی نمی بینیم!

به احتمال فراوان علی دایی به این مراسم دعوت شده و خودش رغبتی به حضور در آن نداشته و اتفاقا باید پرسید که با دایی چه کرده اند که در هیچ محفل فوتبالی زیر نظر فدراسیون شرکت نمی کند؟

به غیر از علی دایی، مهدی مهدوی کیا ، علی کریمی و البته چهره های دیگری هم بودند که باید به عنوان اعتبار فوتبال ایران در مراسم حاضر می شدند اما گویا سیل عظیم غیرفوتبالی ها و رفتار غیر مسئولانه برگزار کنندگان مراسم جایی برای این افراد نگذاشته بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید