جی پلاس

آقای فیفا؛ ما را چه به میزبانی کاپ جام جهانی؟!

مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی فوتبال با بی نظمی و کج سلیقگی محض مسئولان ایرانی به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، زمانی که قرار شد کاپ جام جهانی فوتبال برای اولین بار به ایران بیاید کمتر کسی بود که خیالش از برگزاری یک مراسم آبرومندانه توسط مسئولان راحت باشد و سرانجام هم این اتفاق افتاد!

اینکه جواد خیابانی مجری مراسم که از حاضران در سالن خواست برای گرفتن عکس یادگاری کنار کاپ قرار بگیرند را مقصر اصلی معرفی کنیم قطعا کار عبثی است؛ شاید بهتر باشد به سراغ مسئول اصلی برگزاری مراسم برویم. مسئول برگزاری این مراسم که با حضور مهمان خارجی برگزار شد حتی یک بار هم برنامه اجرایی را با مجری برنامه مرور نکرد و این شائبه پیش می آید که اصلا برنامه تدوین شده ای برای این مراسم وجود داشت یا اینکه مسئولان فدراسیون فقط از جواد خیابانی خواستند ظهر پنج شنبه تابستانی خود را در برج میلاد سپری کند؟!

در با تجربه و پیشکسوت بودن خیابانی شکی نیست اما این موضوع تضمین کننده اجرای خوب مراسم نبود و به نظر می رسد معرفی یک فرد هیجانی برای چنین مراسمی یک انتخاب اشتباه بوده است.

شاید زین پس وقتی فیفا یا ای اف سی در مراسم یا انتخابی ایران را نادیده بگیرند کسی معترض نشود چرا که همه به چشم های خود دیدند که مسئولان حتی نتوانستند یک پارچه بدون چروک برای روی محفظه کاپ جام جهانی تدارک ببینید!

رونمایی از کاپ جام جهانی در ایران

دیدگاه تان را بنویسید