مجیدی در امارات منظم شد!

فرهاد مجیدی برخلاف ایران که در برخی نشست های خبری غیبت داشت فعلا در نخستین نشست خود به عنوان سرمربی تیم الاتحاد کلباء شرکت کرد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امارات، از فردا (جمعه) ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ آغاز می‌شود که در همین راستا فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی تیم الاتحاد کلباء در نخستین نشست خبری خود به عنوان سرمربی ایرانی الاتحاد، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از بازی گفت: بازی سختی پیش رو داریم و به همین خاطر از بازیکنان خواسته ام که با تمرکز بالا به میدان روند تا سه امتیاز را کسب کنیم. ما تیم خوبی داریم و با سبک بازی خاص خود به میدان می رویم تا بتوانیم  نتایج مورد نظر را کسب کنیم.

او ادامه داد: بازی کردن برابر البطائح سخت است چرا که این تیم به تازگی به لیگ ادنوک راه پیدا کرده است و معلومات زیادی از آنها نداریم. بازی کردن برابر چنین تیم های همواره سخت است. از باشگاه اتحاد کلباء به خاطر برآورده کردن همه خواسته ها و امکانات برای فصل جدید تشکر می کنم. همچنین از بازیکنان به خاطر تلاش و همکاری که داشتند تشکر می کنم. من هم تجربه خود را برای موفقیت تیم در فصل پیش رو به کار خواهم گرفت. به بازیکنان برای ارائه بهترین نمایش  اعتماد و ایمان کامل دارم.

دیدگاه تان را بنویسید