پوگبا برای طلسم امباپه جادوگر استخدام کرد!

برادر پل پوگبا در صحبت هایی مدعی شد که پل برای طلسم کردن امباپه، جادوگر استخدام کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ جنجال ایجاد شده از سوی برادر پل پوگبا به سوژه اصلی بسیاری از رسانه‌های اروپایی تبدیل شده و توجه بسیاری را جلب کرده است. 

او روز گذشته با انتشار ویدیویی اعلام کرد که قصد دارد چهره واقعی این بازیکن فرانسوی را فاش کند و به دنیا نشان دهد که پوگبا آن فردی که تا به حال وانمود کرده نیست. 

این اظهارات با واکنش جدی تیم حقوقی این بازیکن یوونتوس روبرو شد و آنها بلافاصله مدعی شدند که برادر پوگبا و دوستان بچگی‌اش عضوی از یک گروه اخاذی هستند که چند ماه قبل خواهان دریافت 13 میلیون پوند از او شده بودند و چون در دریافت این مبلغ موفق نشدند چنین اقداماتی را در پیش گرفتند. 

آنها حتی این موضوع را مطرح کردند که فردی مسلح در منچستر، تورین و پاریس اقدام به تعقیب پوگبا کرده است و او این موضوع را به مدیران یوونتوس و همچنین نیروهای پلیس اطلاع داده است.

پس از مطرح شدن این اظهارات، برادر پوگبا نیمه شب گذشته توییتی در این باره منتشر کرد. او نوشت:« هاها، اتفاقی که انتظار داشتم رخ داده است. برادر کوچک من بالاخره در حال نشان دادن چهره واقعی‌اش است. چون او کسی است که دروغ گفتن به پلیس و انتشار اطلاعات غلط را آغاز کرده است، پس شما نمی‌توانید من را مقصر بدانید.»

او خطاب به این بازیکن نوشت:« پل، تو واقعا می‌خواستی من را خفه کنی و به زندان بفرستی. من دیگر تردیدی ندارم که این حقیقت دارد، نسخه‌ای که من از واقعیت مطرح می‌کنم برخلاف تو، واقعا رخ داده است. من شواهد کافی برای اثبات حرف خودم و دروغ‌های تو دارم. بار دیگر به تو می‌گویم: برادر، فریب دادن مردم کار درستی نیست!»

ماتیاس پوگبا درباره هدف از این کار اظهار داشت:« مسئله پول نیست. تو من را آزار دادی. من به خاطر تو فدا شدم. تو من را در بدترین شرایط رها کردی، در حالی که می‌خواستی نقش افراد بی‌گناه را بازی کنی. وقتی همه چیز مطرح شود، مردم خواهند دید که هیچکس در این دنیا بزدل‌تر و خیانتکارتر از تو نیست.»

برادر پل پوگبا مدعی شد که او قصد داشته است که به امباپه آسیب بزند و در این باره نوشت:« کیلیان، حالا متوجه می‌شوی؟ من هیچ خصومتی با تو ندارم و حرف‌هایم برای خوبی تو است. همه چیز حقیقت دارد و ثابت شده است. به خاطر برادرم متاسفم، کسی که در جادو و طلسم غرق شده است. داشتن یک خیانتکار در نزدیکی آدم واقعا خوب نیست!»

برخی از رسانه‌ها مدعی شده‌اند که منظور ماتیاس پوگبا از مطرح کردن این صحبت‌ها این بوده است که برادرش اقدام به طلسم کردن امباپه کرده است تا عملکرد خوبی در ترکیب تیم فرانسه نداشته باشد. 

تحقیقات پلیس درباره اتهام تهدید با سلاح گرم و باج‌خواهی از سوی برادر و دوستان قدیمی پوگبا که از سوی او مطرح شده است ادامه دارد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید