غم نادال برای غیبت جوکوویچ در آمریکا

رافائل نادال از غیبت جوکوویچ در اوپن آمریکا ابراز ناراحتی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نواک جوکوویچ صرب به دلیل پافشاری بر تزریق نکردن واکسن کرونا، بار دیگر حضور در رقابت های تنیس را از دست داد. آمریکا به جوکوویچ به علت تزریق نکردن واکسن کرونا اجازه حضور در رقابت های اپن را نداد تا وی فرصت حضور در آخرین گرنداسلم فصل را از دست بدهد.

نادال گفت: از دیدگاه شخصی من، این خبر بسیار ناراحت کننده است. همیشه حیف است که بهترین بازیکنان جهان به دلیل مصدومیت یا دلایل مختلف قادر به بازی در یک تورنمنت نباشند. این تصمیم برای هواداران سخت است و در عین حال به نظر من برای بازیکنان هم سخت است چون ما می‌خواهیم بهترین تنیسورها را در هر رقابت داشته باشیم.

با این حال، علی‌رغم غیبت جوکوویچ، نادال قاطعانه معتقد است که از کیفیت این مسابقات با شرکت نکردن جوکوویچ کم نخواهد شد.

نادال گفت: من بارها آنچه را گفتم تکرار می‌کنم. ورزش از جهاتی بزرگ‌تر از هر بازیکن است. بدون شک بسیاری از رویدادهای مهم دوران تنیس خود را به دلیل مصدومیت از دست دادم. پارسال اینجا نبودم دو سال پیش من اینجا نبودم ولی مسابقات به بهترین شکل ادامه داشت. دنیای تنیس ادامه دارد. حتی اگر خبر خوبی برای همه نباشد، جهان ادامه دارد و تنیس بعد از من، بعد از نواک و بعد از راجر فدرر ادامه خواهد داشت.

نادال روز سه‌شنبه در اولین دیدار خود در اپن آمریکا برابر رینکی هیجیکاتا قرار می گیرد. او در پایان گفت: من کارها را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهم. امیدوارم برای قهرمانی آماده باشم. این تنها چیزی است که می توانم بگویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید