تدارک نیوکاسل برای خرید 70 میلیون پوندی از لالیگا

نیوکاسل با وجود مالکان عربستانی تبدیل به تیم متمولی شده و حالا پیشنهاد 70میلیون یورویی این تیم برای جذب ایساک توسط رئال سوسیداد پذیرفته شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رئال سوسیداد امروز پیشنهاد 70 میلیون یورویی نیوکاسل برای الکساندر ایساک را پذیرفت و ستاره سوئدی به این باشگاه متمول لیگ برتری خواهد رفت.

لالیگا یک ستاره دیگر خود را نیز از دست داد. در ابتدای تابستان، دیه‌گو کارلوسف مدافع برزیلی، با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو از سویا به استون ویلا رفت. جمعه گذشته کاسمیرو از رئال با رقم 70 میلیون یورو راهی منچستریونایتد شد و امروز خبر رسید که نیوکاسل نیز با پیشنهادی 70 میلیون یورویی توانسته الکساندر ایساک ستاره سوئدی رئال سوسیداد را جذب کند. این پیشنهاد روز گذشته ارائه شد و سوسیداد نتوانست در مقابل آن مقاومت کند.

ایساک سال 2019 از دورتموند به رئال سوسیداد پیوست و در سه سال گذشته با ثبت 105 گل، از بهترین های سوسیداد بود. او که سال گذشته مورد توجه آرسنال هم قرار داشت، ترجیح داد در سوسیداد بماند و حتی در بازی شنبه شب گذشته برابر بارسلونا موفق شد تک گل تیمش را نیز بزند. در دیداری که سوسیداد 1-4 به بارسلونا باخت.

بند فسخ ایساک 90 میلیون یورو بود ولی در نهایت سوسیداد قبول کرد که با دریافت 70 میلیون یورو، اجازه جدایی ستاره سوئدی خود را بدهد. ایساک گران‌ترین فروش تاریخ باشگاه سوسیداد است. نیوکسل زمستان گذشته کیه‌ران تریپیه را نیز از اتلتیکو با 15 میلیون یورو جذب کرده بود.

الکساندر ایساک

دیدگاه تان را بنویسید