هیات رئیسه جلوی بازگشت کی روش!

در حالی که مهدی تاج به بازیکنان تیم ملی و مردم قول بازگشت کی روش را داده، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال این مساله را خارج از اختیارهای رئیس فدراسیون می داند!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی تاج برای جلب نظر بازیکنان تیم ملی و افکار عمومی به منظور بازگشت به فدراسیون فوتبال، وعده بازگرداندن کارلوس کی روش به نیمک تیم ملی ایران راه داده است. بعد از اظهارات او، سرمربی سابق تیم ملی نیز پست مشکوکی را در فضای مجازی منتشر کرد. 

با این وجود تاج و کی روش برای عملی کردن این ماجرا و بازگشت سرمربی پرتغالی به نیمکت تیم ملی به دیوار برخورد کرده اند چرا که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال موافق این مساله نیست. 

طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، انتصاب سرمربیان تیم های ملی و عقد قرارداد با آن ها زمانی معتبر خواهد بود که هیات رئیسه این فدراسیون آن را تایید کند. 

احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره ادعای تاج برای بازگرداندن کی روش به نیمکت تیم ملی که به منزله برکناری اسکوچیچ خواهد بود، با صراحت اعلام کرد که «به مهدی تاج قاطعانه عرض می‌کنم که طبق اساسنامه معرفی سرمربیان تیم‌های ملی به پیشنهاد رئیس فدراسیون و تصویب هیئت رئیسه است. این هیئت رئیسه به هر حال قاطعیت استقلال و قاطعیت رای خودش را در مقاطع مختلف نشان داده است. اکثریت اعضای این هیئت رئیسه به این تصمیم (ادامه کار اسکوچیچ) رسیده‌اند و بر مبنای همین تصمیم آقای اسکوچیچ قطعا سرمربی تیم ملی ما خواهند بود. هر صحبتی که بخواهد تمرکز تیم را برهم بزند و دلسردی ایجاد کند به نظرم در راستای منافع فوتبال و تیم ملی نیست و اصلا فرصت این کار را نداریم. فقط باید به روحیه بالای تیم ملی و به همدلی و انسنجام بین بازیکنان و کادر تیم ملی توجه کنیم. بر همین مبنا قاطع و بدون تردید جلو می‌رویم و آقای اسکوچیچ قطعا در جام جهانی کادر فنی تیم ملی خواهد بود و با همین سرمربی در جام جهانی شرکت خواهیم کرد.»

با اوضاع و احوال کنونی، به نظر می رسد طرفداران کی روش باید قید حضور این سرمربی رو نیمکت تیم ملی را بزنند؛ حتی اگر مهدی تاج به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شود. 

دیدگاه تان را بنویسید