توماس توخل از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس متهم شد!

توماس توخل، سرمربی آلمانی، چلسی در رابطه با اظهاراتش پس از بازی لیگ برتر مقابل تاتنهام در مورد آنتونی تیلور، داور انگلیسی، به رفتار نامناسب متهم شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جنجال‌های دیدار عجیب و پرحاشیه هفته گذشته دو تیم چلسی و تاتنهام در ورزشگاه استمفوردبریج هنوز تمام نشده است. در جریان مسابقه و در چند مقطع درگیری شدیدی بین توماس توخل و آنتونیو کونته دو سرمربی مطرح دو تیم رخ داد و این مشاجره حتی بعد از اتمام مسابقه نیز ادامه یافت. اما در نشست خبری بعد از این دیدار بود که توماس توخل، سرمربی چلسی به‌شدت به عملکرد آنتونی تیلور اعتراض کرده و مدعی شد داور باید هر دو گل اسپرز را مردود اعلام می‌کرد و این اتفاق رخ نداده است. حالا اتحادیه فوتبال انگلیس امروز توماس توخل را به دلیل اظهاراتش بعد از بازی با تاتنهام احضار کرده و او به‌زودی باید در کمیته انضباطی حاضر شود.

در بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس آمده است: "توماس توخل به دلیل نقض قانون E3 اتحادیه فوتبال انگلیس در رابطه با اظهاراتی که پس از بازی چلسی در لیگ برتر انگلیس مقابل تاتنهام در یک‌شنبه 14 آگوست 2022 انجام داده، متهم شده است. توماس توخل تا تاریخ 25 آگوست فرصت دارد در مورد رفتارش توضیح بدهد."

توماس توخل بعد از پایان بازی تصمیمات آنتونی تیلور را مضحک توصیف کرده و در ادامه گفت: "هم هواداران و بازیکنان می‌دانند چه خبر است و چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. من هیچ توضیحی

 

دیدگاه تان را بنویسید