واکنش توخل به درگیری با کونته: چیز خاصی نبود و توهین نکردیم!

توماس توخل به درگیری با کونته در بازی چلسی و تاتنهام واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ چلسی در شرایطی در خانه خود برابر تاتنهام به تساوی 2-2 رضایت داد که تا دقیقه 95 از حریف پیش بود. توماس توخل و آنتونیو کونته در طول مسابقه و به خصوص در پایان در چند نوبت با یکدیگر درگیر شدند. اما توماس توخل این اتفاق را بخشی از فوتبال دانسته و البته تاکید کرد هر دو گل تاتنهام باید مردود می‌شده و این اتفاق رخ نداده است.

توماس توخل گفت: "هر دو گل باید مردود می‌شد. فقط یک تیم مستحق پیروزی بود و آن هم ما بودیم. من نمی‌دانم که هوبرگ و رودریگو بنتانکور امروز چند خطای تاکتیکی و فنی انجام دادند. یک خطای واضح روی کای هاورتز صورت گرفت و این وضعیت همچنان برای چلسی ادامه دارد. ریچارلیسون در آفساید بود و چگونه می‌توانید موی یک بازیکن را در زمین فوتبال بکشید؟ از چه زمانی قانون می‌گوید در یک مسابقه فوتبال موی حریف را بکشیم؟ داوران صحنه را بررسی کردند و باز هم هیچ اتفاقی رخ نداد که واقعا مسخره بود.

امیدوارم در این فصل در آخرین لحظات دیگر امتیازات از دست نرود. این اتفاق امروز می‌توانست رخ دهد. اما وقتی ما VAR داریم این اتفاق نباید رخ دهد و نمی‌توان قبول کرد دو گل مردود را بپذیرند. این اتفاقات برای من غیرقابل قبول است.

درگیری با آنتونیو کونته؟ هیچ حس بدی ندارم. احساس می‌کنم کار هر دوی ما نسبت به دیگری منصفانه بود. ما به هم توهین نکردیم، به همدیگر ضربه نزدیم و هر دو برای تیم‌های خود می‌جنگیم. من فکر می‌کردم وقتی با آنتونیو کونته دست بدهم، به چشمان یکدیگر نگاه می‌کنیم، اما او نظر دیگری داشت. درگیری آخر بازی ضروری نبود، اما در این میان خیلی موارد دیگر نیز رخ داد که ضرورتی نداشت. اینجا لیگ برتر است و دو سرمربی امروز درگیر شدند زیرا هر دوی ما برای تیم‌های خود مبارزه می‌کنیم. همین بود. برای من این موضوع مهمی نیست و این نیز بخشی از اتفاقات امروز بود.

شادی برای گل دوم چلسی؟ در وسط راه با خودم فکر کردم نباید این کار را انجام دهم، اما گاهی اوقات یک مسابقه شما را به خود جذب می‌کند و امروز این اتفاق واقعا برای من رخ دهد. این یک جشن شادی واقعی و خالص بود، ممکن است این رفتار حریف ما را آزار دهد، اما آنها نیز همین کار را کردند.

مشکل همیشگی چلسی با آنتونی تیلور؟ نه‌تنها هواداران، بلکه بازیکنان نیز می‌دانند چه خبر است. آنها به‌خوبی می‌دانند چه اتفاقی رخ می‌دهد. من هیچ توصیفی در مورد تصمیمات او ندارم و کنجکاو هستم دلایل این داور را بشنوم. هر دو گل تاتنهام باید مردود می‌شد."

 

دیدگاه تان را بنویسید