مدیر باشگاه دورتمند:

رونالدو را نمی خواهیم!

مدیر باشگاه دورتموند تلاش برای جذب رونالدو را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آینده کریستیانو رونالدو گلزن 37 ساله منچستریونایتد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و هنوز مشخص نیست او در فصل جاری در چه تیمی بازی خواهد کرد. خود این بازیکن علاقه زیادی به جدایی دارد و تصور می‌کند شرایط در این فصل نیز در اولدترافورد تغییر چندانی نخواهد کرد. اما مدیران باشگاه به هیچ عنوان قصد ندارد اجازه جدایی این ستاره پرافتخار را صادر کنند و به همین دلیل طرفین در هفته‌های اخیر هنوز به نتیجه مشترکی نرسیده‌اند.

از سوی دیگر هنوز هیچ تیمی به صورت رسمی برای خرید رونالدو اقدام نکرده و بسیاری از گزینه‌های موجود، شانس توافق با این بازیکن را رد کرده‌اند. در 24 ساعت اخیر شایعاتی در مورد احتمال تلاش دورتموند برای جذب کریستیانو رونالدو و انتقال این ستاره پرتغالی به بوندسلیگا شنیده شده است. آنها این فصل در لیگ قهرمانان بازی می کنند و رونالدو خواهان حضور در چنین تیمی است، اما هانس یواخیم واتسکه مدعی شد که هیچ مذاکره‌ای در کار نبوده و این شایعات حقیقت ندارد.

هانس یواخیم واتسکه، مدیر دورتموند درباره شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه گفت:"من عاشق این بازیکن هستم، مطمئنا این ایده جذابی است که کریستیانو را در سیگنال ایدونا پارک ببینم. اما تا امروز هیچ تماسی بین طرفین وجود نداشته است."

 

دیدگاه تان را بنویسید