حواشی بازی استقلال و ملوان| آغاز درگیری ها قبل از شروع مسابقه و دلجویی ساپینتو از امدادگران!+ ویدیو

پیش از شروع مسابقه مدیرعامل باشگاه ملوان با سرپرست استقلال بر سر حضور تعدادی تماشاگر در ورزشگاه تختی انزلی بگو مگو کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پیش از شروع مسابقه استقلال و ملوان در هفته دوم لیگ برتر بیژن طاهری سرپرست استقلال به مسئول برگزاری مسابقه گفت با توجه به حضور تماشاگر  در ورزشگاه ما بازی نمی‌کنیم! سپس  پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی خطاب به طاهری گفت: بروید بازی کنید این حرف‌ها چیست؟! اگر یک کلام حرف از این تماشاگران شنیدید! من کنارشان می‌نشینم و هیچ حرفی نخواهند زد. اصلا می‌دانید مشکل ما چیست ؟ اینکه ورزشگاه نداریم وگرنه اکنون باید ورزشگاه پر از تماشاگر باشد! چرا اصلا بازی بی‌تماشاگر شده است؟! طاهری هم در پاسخ گفت من که نگفتم بازی بی‌تماشاگر باشد.

* ساپینتو در دقیقه 6 مسابقه  با بازیکن ملوان درگیر شد و داور به او تذکر داد.

* سرمربی استقلال به  دلیل اینکه تی شرت سفید پوشیده که شباهت به پیراهن بازیکنان ملوان دارد مجبور به پوشیدن کاور سبز شد.

*ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال بعد از گل ملوان با مشاهده شادی نیروی هلال احمر در نزدیکی نیمکت تیمش با بطری آب وی را مورد هدف قرار داد که در ادامه تنش شکل گرفت. وی بعد از آن با لگد نیروی هلال احمر را مورد هدف قرار داد که با دخالت نیمکت نشینان ماجرا فعلا ختم شد.

* در پایان دیدار ریکاردو ساپینتو به سمت امدادگران کنار زمین رفت و به دلیل لگد زدن به برانکارد‌شان در نیمه اول از آنها عذرخواهی و دلجویی کرد. همچنین ساپینتو بعد از این پیروزی از بازیکنانش استقبال ویژه‌ای کرد و آنها را در آغوش گرفت.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید