ساپینتو: بازی برگشت هم باید بی تماشاگر باشد

سرمربی استقلال ابراز امیدواری کرد دیدار برگشت مقابل سپاهان نیز بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سرمربی استقلال در اولین نشست خبری اش پیش از بازی با سپاهان در هفته نخست لیگ برتر گفت: مقابل تیم قدرتمندی بازی داریم. آشنایی کامل با مورایس دارم و قبلا با هم بودیم و سر تمرینات این تیم رفتم و امیدوارم بازی خوبی شاهد باشیم. دوست دارم کارها برای ما و سپاهان در کنار هم خوب پیش برود و فقط چیزهای خوب را برای خودمان نمی‌خواهیم.

وی در پاسخ به این که آیا می دانید این بازی ال کلاسیکوی ایران است؟گفت: بله شنیده ام و بازی بزرگی است. باعث تأسف است که به ما اعلام کردند بازی بدون تماشاگر است. تماشاگران یار دوازدهم هستند و به ما روحیه می دهند و کمک می کنند.  امیدواریم بازی برگشت هم بدون تماشاگر باشد.

ساپینتو درباره آمادگی تیمش گفت درست است که ما نقاط قوت و ضعف تیم حریف را آنالیز کردیم ولی سپاهان هم از لحاظ آماده سازی مثل ما در سطح عالی نیستند و چهار هفته است این تیم شروع به کار کرده است. تمرکز ما روی پیروزی است و امیدوارم گام به گام بهتر شویم و وقتی آشنایی کامل از لیگ و تیم ها پیدا کردیم اوضاع بهتر می شود و بازی برگشت بهتر خواهد بود.

او درمورد اینکه چقدر از شرایط استقلال رضایت دارد، گفت: به باشگاه بزرگی آمدم که قهرمان ایران است. با لیگ ایران آشنایی نداشتم. انتظارات من بر حسب رزومه بالای من بود و انتظارات من به خوبی تا کنون برطرف شده و کادر مدیریتی و کادر فنی و بازیکنان خوبی داریم و همدل هستیم.

ساپینتو در مورد خرید محبی نیز گفت: از هفته‌ای که آمدیم برای جذب محمد محبی وارد مذاکره شدیم. من برای محبی صبوری کردم و جنگیدم. طبق صحبت‌های اولیه که داشتیم، مدیریت باشگاه مبدا تغییر کرد و قضیه برای ما منتفی شد. محبی رویای بازی کردن در اروپا را داشت. من با او خیلی صحبت کردم و به او گفتم بزرگتر از استقلال نمی‌توانی پیدا کنی و می‌توانی آینده خوبی را در تیم ملی و دوران بازی خود رقم بزنی. ما هفته‌ها با این بازیکن صحبت کردیم و توانستیم این بازیکن را جذب کنیم. محبی بازیکن توانمندی است و می‌تواند انتظارات ما را برآورده کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید