بی احترامی عجیب امباپه به مسی و بحث با نیمار!+عکس و ویدیو

این روزها رفتارهای عجیب کیلیان امباپه برای پاری سن ژرمن مشکل ساز شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پیروزی پی اس جی برابر مو‌ن‌پولیه در هفته دوم رقابت‌های لیگ فرانسه تحت الشعاع حواشی برخوردهای بازیکنان بزرگ این تیم قرار گرفت. 

بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و همچنین کاربران شبکه‌های اجتماعی به رفتارهای امباپه در جریان این بازی واکنش نشان دادند و انتقاداتی را از این بازیکن فرانسوی مطرح کردند. 

در دقایق پایانی نیمه اول، ویتینیا در تدارک حمله‌ای برای پی اس جی بود و تصمیم گرفت توپ را در اختیار این بازیکن که در حال نفوذ به سمت دروازه حریف بود قرار ندهد. این موضوع به مذاق امباپه خوش نیامد و او دست از دویدن برداشت و پشتش را به زمین بازی کرد، رفتاری که با انتقادهای بسیاری روبرو شد. 

این بازیکن در دقیقه 23 اولین پنالتی‌ای که به سود پی اس جی اعلام شده بود را خراب کرد و نتوانست دروازه حریف را باز کند و همین باعث شد که نیمار پشت ضربه پنالتی دوم قرار بگیرد و آن را به گل تبدیل کند. 

پس از پایان بازی بعضی از صفحات هواداری نیمار در توییتر انتقادهایی را از امباپه مطرح کردند و مدعی شدند که وقتی این بازیکن برزیلی در تیمی حضور دارد، پنالتی‌زن اول نباید بازیکن دیگری باشد و دادن پنالتی به امباپه حتما جز یکی از بندهای قرارداد اوست که باعث شده این بازیکن به نوعی به مالک جدید این باشگاه تبدیل شود. 

نیمار این توییت را با صفحه شخصی‌اش در توییتر لایک کرده بود و همین جنجال زیادی را به دنبال داشت و بسیاری معتقد بودند که این بازیکن به نوعی با این لایک، چند دستگی ایجاد شده در پی اس جی را نشان داده است. 

حالا تصاویر منتشر شده از صحنه پنالتی دوم پی اس جی که توسط این ستاره برزیلی به گل تبدیل شد نشان می‌دهد که اختلاف بین هر سه مهاجم صاحب نام این تیم کاملا جدی است. 

امباپه که پنالتی اول را خراب کرده بود قصد نداشت به نیمار اجازه دهد که پشت ضربه دوم قرار بگیرد و می‌خواست بار دیگر فرصتی برای زدن ضربه پنالتی داشته باشد اما این بازیکن به او اجازه انجام این کار را نداد و خودش پشت این ضربه ایستاد. 

این در حالی بود که امباپه در مسیر رفتن به سوی نیمار و مطرح کردن درخواستش با بی‌اعتنایی تنه‌ای هم به لیونل مسی زد و بدون هیچ واکنشی از کنار او عبور کرد که باعث تعجب و حتی ناراحتی این فوق ستاره آرژانتینی شد که برای لحظاتی به این بازیکن فرانسوی و رفتاری که او در پیش گرفته بود خیره ماند. 

پیروزی پی اس جی برابر مو‌ن‌پولیه در هفته دوم رقابت‌های لیگ فرانسه تحت الشعاع حواشی برخوردهای بازیکنان بزرگ این تیم قرار گرفت. 

بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و همچنین کاربران شبکه‌های اجتماعی به رفتارهای امباپه در جریان این بازی واکنش نشان دادند و انتقاداتی را از این بازیکن فرانسوی مطرح کردند.

 

به نظر می‌رسد که روابط ستاره‌های پی اس جی با یکدیگر به هیچ وجه خوب نیست و شایعات مربوط به قرارداد امباپه و البته رفتار این بازیکن در زمین عواقب بدی برای این تیم داشته است که ممکن است نگرانی‌های جدی را برای مدیران این باشگاه در ماه‌های پیش‌رو ایجاد کند.

دیدگاه تان را بنویسید