جزییات باورنکردنی از تعرض های اسطوره منچستریونایتد

رایان گیگز متهم شده پس از جر و بحث با نامزدش بر سر روابط خارج از عرف با سایر زنان، او را در حالت بدون پوشش از هتل 5 ستاره بیرون کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اسطوره 48 ساله منچستریونایتد متهم شده کیت گرویل، نامزد پیشین خود، را در حالتی نامتعادل از هتل Stafford لندن بیرون کرده است؛ این، یکی از موارد اتهامی رایان گیگز در پرونده تعرض و آزار جنسی در بازه زمانی 3 ساله است. در پرونده کیت، گیگز به آزار جسمی او و بروز رفتار مستبدانه و سرکوبگرانه نیز متهم شده است؛ اتهاماتی که سرمربی پیشین تیم ملی ولز آن‌ها را رد می‌کند. او همچنین ضرب و شتم خواهم کیت 36 ساله در خانه 1.7 میلیون پوندی‌اش (ورسلی، منچستر) در روز 1 نوامبر 2020 را رد کرده است.

رایان گیگز به چند فقره آزار و تعرض جنسی و رفتار مستبدانه، در بازه زمانی 31 آگوست 2017 تا 2 نوامبر 2020 متهم شده است. دادگاه سلطنتی Minshull Street منچستر یکی دیگر از موارد اتهامی گیگز را این‌گونه شرح داده: ارسال ایمیل به دوستان و کارفرمایان کیت، با ادعاهایی پیرامون رفتار جنسی کیت، و همچنین تماس‌هایی مزاحمت‌آمیز به کیت، زمانی که او در تلاش برای پایان دادن به این رابطه بوده است. گیگز متهم شده بدون خواسته کیت و اطلاعش، گاه و بیگاه به خانه، باشگاه و محل کار او سرک می‌کشیده و وقتی او درباره ارتباطات نامتعارفش با سایر زنان از رایان سوال پرسیده، او دارایی‌های کیت را به بیرون خانه پرت می‌کرده است.

پیتر رایت، نماینده دادستانی، در گشایش پرونده گفت گیگز توسط دوست‌دارانش به یک الگو تبدیل شده و مهارت‌های فوتبالی او را فراوان و زیبا توصیف کرد؛ با این حال، او به هیئت‌منصفه گفت پشت درهای بسته، جنبه‌ای زشت‌تر و شیطانی از شخصیت او نمایان می‌شده است. 

«این، یک زندگی خصوص همراه با تعرض روحی و جسمی در قبال زنی بوده که به او اظهار عشق می‌کرده است».

او سپس از وقایع روز 1 نوامبر 2020 گفت. کیت به خواهرش اطلاع داده که خواهان ترک گیگز است، که در این زمان او به خانه بازگشته و مشاجره آغاز می‌شود. با بالا گرفتن دعوا، گیگز تلاش می‌کند گوشی کیت را از او بگیرد که این فشار، منجر به زمین انداختن کیت و کبودی دست او می‌شود. آن‌ها روی زمین نیز در حال چنگ انداختن به هم بوده‌اند که در این زمان، خواهر کیت از راه رسیده و گیگز، به شکلی تعمدی با آرنج به او ضربه می‌زند. رایت در ادامه می‌گوید گیگز که کاملا کنترلش را از دست داده، با سر نیز ضربه‌ای به خود کیت وارد می‌کند. در ادامه و با رسیدن پلیس، کیت از شرایط «سمی» ارتباطش با گیگز به آن‌ها می‌گوید.

کریس داو، وکیل مدافع گیگز می‌گوید او و کیت مثل بچه‌ها دعوا می‌کردند، اما خطوطی بوده که آقای گیگز هرگز از آن‌ها تخطی نکرده است. او می‌گوید گیگز هرگز مرتکب خشونتی غیرقانونی نشده و ادعاهای مطروحه را «تحریف شده، اغراق‌آمیز و دروغ» خواند. 

دادگاه گیگز قرار بود ماه ژانویه برگزار شود اما به علت شیوع دوباره کرونا، به تعویق افتاد. گیگز به قید وثیقه آزاد است اما تعهد داده هیچ ارتباطی با کیت یا اما گرویل نداشته و در محل‌های مرتبط با زندگی و کار آن‌ها حضور نیابد. 

گیگز پس از بازداشت در نوامبر 2020، موقتا نیمکت تیم ملی ولز را ترک کرد و هدایت این تیم را به راب پیج سپرد. با آغاز روند دادگاه، گیگز در ماه ژوئن رسما از هدایت ولز کنار گذاشته شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید