در ماجرای اسکوچیچ پای کی‌روش در میان بود؟

با وجود ابقای اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال، حواشی پیرامون برکناری و جایگزین او همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیرماه یکی از ماه های پر التهاب فوتبال ایران بود که ماجرای ابقا یا برکناری دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی حسابی سر و صدا کرد. در آن روزها از برانکو و کی روش به عنوان گزینه های اصلی اسکو یاد می شد و حالا هم وطن دراگان در مصاحبه ای جدید، از حقایق تازه ای پرده برداشته.

برانکو ایوانکوویچ این بار در مصاحبه با یک رسانه کروات حرف‌های مهمی زد. در واقع این دفعه صحبت‌های برانکو، نوعی رازگشایی درباره وقایع تیرماه جنجالی فوتبال ایران بود.

برانکو کروات تلویحا به پیشنهادخودش و کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال اشاره کرد و حتی گفت مشکلی بابت جدایی از تیم عمان ندارد. ایوانکوویچ در این میان، نخواست بیش از این دراگان را برنجاند؛ در نتیجه گفت برای رفع هر گونه سوءتفاهم، با اسکوچیچ تماس تلفنی برقرار کرده است؛ اما سرمربی تیم ملی که در یک قدمی خداحافظی از جام جهانی بود، تماس‌های او را بی پاسخ گذاشت.

به نظر می رسد اتفاقی در این بین رخ داده که ایوانکوویچ یا اصل ماجرا را نمی گوید یا همه چیز را نمی داند. اسکوچیچ هم ترجیح می دهد در این شرایط بحرانی که با مشقت زیاد، جایگاه لرزان خود را در تیم ملی ایران دوباره به چنگ آورده مصاحبه ای انجام ندهد! تا اسکوچیچ لب به سخن نگشاید، پشت پرده این ماجرا مشخص نخواهد شد.

به نظر می رسد روزی کارلوس کی‌روش هم در این باره حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. دراگان هم می تواند سرانجام پرده از این راز بزرگ بردارد و تمام پیشنهادهایی که به او شده را افشا کند. بازگشت اسکوچیچ برکنار شده از سرمربیگری تیم ملی ایران توسط کمیته فنی، مثال یک راز سر به مهر است! بخش‌هایی از پشت پرده مذاکرات با مربیان مختلف را برانکو این بار لو داد؛ شاید این اتفاق برای روز مباداست. برای لحظه ای که انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شود و رئیس جدید، تصمیم تازه ای بگیرد؛ آن وقت، حتی شاید دوباره پای کی‌روش هم در میان باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید