تیم قطری که کیسه گل ایرانی ها شده است!

تیم های ایرانی که اردوی خود را در ترکیه برگزار می کنند، در دیدارهای دوستانه با یک تیم قطری، با گل های زیاد این تیم را شکست داده اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، الخریطیات قطر، تیمی که در دسته دوم فوتبال این کشور قرار دارد، این روزها تبدیل به کیسه گل تیم های لیگ برتری ایران شده و در هر بازی دوستانه چندین بار دروازه اش باز می شود. 

امشب این تیم به مصاف نساجی رفت و شکست سنگینی را متحمل شد. نساجی که در اردوی آماده‌سازی ترکیه به سر می‌برد در این مسابقه با نتیجه 5 بر صفر از سد الخریطیات گذشتند. گل‌های نساجی را کریم اسلامی (32)، حامد شیری (45)، علی شجاعی (61)، علی داوران (66) و ایوب کلانتری (68) به ثمر رساندند.

چندین روز قبل نیز هوادار الخریطیات را با سه گل شکست داده بود اما عجیب ترین ماجرا به لغو بازی دوستانه تراکتور و الخریطیات مربوط می شود. 

بر اساس اعلام مسئولان باشگاه رقیب، آمار مصدومان تیم الخریطیات بالا بوده و باتوجه به احتمال شکست سنگین مقابل تراکتور و خدشه‌دار شدن حیثیتش، این تیم آمادگی بازی با تراکتور را ندارد.

نکته جالب توجه حضور پژمان منتظری، مدافع سابق استقلال و تیم ملی ایران در این تیم دسته دومی است که به عنوان کاپیتان هم به زمین می رود. 

دیدگاه تان را بنویسید