رئال مادرید بدون مهاجم جایگزین در آستانه فصل جدید

رئال مادرید با درخواست کارلو آنچلوتی هیچ جایگزینی برای کریم بنزما جذب نخواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کارلو آنچلوتی درخواست خود مبنی بر انتخاب جانشین برای کریم بنزما در مواقع بحرانی را اعلام کرد و به این ترتیب مادریدی ها هیچ بازیکنی را جذب نخواهند کرد. 

در تمام طول فصل گذشته به نظر می رسید رئال مادرید قطعا با کیلیان امباپه، ستاره جوان پاری سن ژرمن به توافق رسیده و این ستاره فرانسوی فصل بعد در لالیگا بازی خواهد کرد. اما امباپه در نهایت تصمیم خود را تغییر داد و قرارداد خود را به مدت سه فصل دیگر با تیم فرانسوی تمدید کرد. از آن مقطع به بعد، اخبار زیادی در مورد احتمال جذب یک مهاجم جدید توسط باشگاه رئال مادرید شنیده شد، اما نشریه دیاریو آس امروز فاش کرد این پرونده در تیم اسپانیایی بسته شده است.

کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه لوس بلانکوس امروز به مدیران باشگاه اعلام کرده نیازی به جذب مهاجم جدید نیست و در رختکن فعلی نیز بازیکن به اندازه کافی برای جایگزینی کریم بنزما در موارد بحرانی وجود دارد. ستاره فرانسوی رئال مادرید در سال های اخیر در اوج قرار دارد و بی تردید همچنان انتخاب اول کارلتو محسوب می شود. اما در غیاب او نیز احتمال دارد ادن هازارد در پست مهاجم نوک به میدان برود و همچنین ماریانو دیاز نیز هنوز از این تیم جدا نشده است.

بنابراین و بر خلاف شایعات، کهکشانی ها در ادامه فصل تابستان برای خرید مهاجم جدید اقدام نخواهند کرد و این برنامه به فصل زمستان یا تابستان سال بعد موکول خواهد شد. بدین ترتیب رئال مادرید که در فصل گذشته در لالیگا و لیگ قهرمانان آمار درخشانی از نظر گلزنی ثبت کرده بود، فعلا با همین ترکیب فعلی به دنبال افتخارات جدید در فصل پیش رو خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید