یک بلوف فوتبالی دیگر این بار توسط نادری!

بازیکنی که قرار بود در ایران در هیچ تیم دیگری جز استقلال بازی نکند سر از گل گهر در آورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محمد نادری با عقد قراردادی دوساله شاگرد قلعه نویی شد. مدافع اسبق پرسپولیس و استقلال که سابقه حضور در لیگ ترکیه را دارد، همین چند هفته پیش بود که در برنامه زنده تلویزیونی مقابل چشم چندین میلیون بیننده یکی از آن حرف های هوادار شاد کن و البته غیرواقعی که در فوتبال ایران مشابه اش را فراوان دیده ایم به زبان آورد و اعلام کرد که اگر قرار باشد در فوتبال ایران بازی کند، در هیچ تیمی جز استقلال بازی نمی کند.

البته شاید نادری سر حرفش مانده و گل گهر از سیرجان و ایران خارج شده و ما اطلاعی درباره آن نداریم! به هر حال نادری اولین بازیکنی نیست که چنین وعده های به ظاهر متعصبانه پوشالی می دهد و عمر وعده اش به یک نیم فصل فوتبالی هم نمی رسد.

بارها صحبت از بازیکنانی در فوتبال ایران شده که چه هنگام پیوستن به یک تیم و چه هنگام جدا شدن از آن صحبت هایی این چنینی مطرح کرده اند. این گونه وعده های رنگارنگ شاید در ابتدا توده هواداران را شادمان کند، اما هواداران فهیم و منطقی هرگز چنین حرف های صد من یک غاز را باور نکرده و می دانند که مسائل مالی اولویت اول و آخر 99 درصد بازیکنان است. حتی همان توده هواداران عام نیز پس از این که بازیکن موردنظر 180 درجه خلاف وعده اش عمل کرد، از او متنفر می شوند.

نادری طبیعتا با توجه به نحوه جدایی اش از پرسپولیس و پیوستن به تیم رقیب طبیعتا در نزد هواداران پرسپولیس که جایی ندارد، حالا با این خلف وعده ای که کرده احتمالا جایگاه نصفه و نیمه ای که داشته نزد هواداران استقلال از دست داده است. امثال نادری باید بدانند که یک قرارداد گرانقیمت با باشگاهی مانند گل گهر طبیعتا تمام دوران فوتبالی آن ها را پوشش نمی دهد و آنها اگر قرار باشد روزی به تیم های سابقشان برگردند با چه رویی می خواهند این کار را انجام دهند؟

دیدگاه تان را بنویسید