بزن بزن بازیکن سپاهان با گزارشگر ترکیه ای!

بازیکن سپاهان به دلیل درگیری با گزارشگر ترکیه ای به دردسر افتاده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ یک خبرنگار ترکیه‌ای از ضرب و شتم توسط مانوئل فرناندس و مدیربرنامه‌هایش به پلیس شکایت کرده است. تلویزیون ان‌تی‌وی ترکیه گزارش داد مانوئل فرناندز ستاره پرتغالی که در سال‌های گذشته برای بشیکتاش بازی می‌کرد به خبرنگاری که در کوروچشمه استانبول از او عکاسی می‌کرده، حمله‌ور شده است.

مصطفی آغداغ گزارشگر تلویزیونی علیه فرناندس و مدیربرنامه اش طرح شکایت رسمی کرده است. مانوئل فرناندس، ستاره سابق بشیکتاش که در تیم سپاهان ایران بازی می‌کند، متوجه شد مصطفی آغداغ گزارشگر تلویزیونی در حال عکس گرفتن از او در محل تفریحی در کوروچشمه است، جایی که روز قبل با دوست دخترش به آنجا رفته بود.  

فرناندس که چند روز پیش با تیم سپاهان برای اردو با تیمش به ترکیه رفته، ظاهرا اردوی تیم را ترک کرده و به همراه دوست دخترش به محل تفریحی در کوروچشمه رفته است. فرناندز که با تعدادی زن در حال ترک محل بوده، وقتی متوجه می‌شود که با دوربین‌ از او عکس می‌گیرند، به خبرنگار ترکیه‌ای حمله می‌کند.

در جریان این درگیری، مانوئل فرناندس با مشت به خبرنگار ترکیه‌ای ضربه می‌زند که ثانیه به ثانیه این درگیری با دوربین تلفن همراه ثبت شده است.این خبرنگار که مورد حمله قرار گرفته، بلافاصله وضعیت را به پلیس گزارش و طرح شکایت کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید