واکنش باشگاه سپاهان به حقوق نجومی ساکت

باشگاه سپاهان به انتشار رقم حقوق نجومی ادعایی مدیرعامل این باشگاه واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛  محمدصادق میرصالحیان، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در واکنش به انتشار حقوق نجومی ادعایی محمدرضا ساکت، مدیرعامل این باشگاه اظهار کرد: دفعه‌ اول مهر ماه سال گذشته این خبر منتشر شد و همان موقع هم به آن جواب داده شد. این مساله به مجمع فولاد مبارکه ربط پیدا می‌کند و کاری به باشگاه سپاهان ندارد. اکنون مجددا این موضوع رسانه‌ای شده است.

ایسنا نوشت: او ادامه داد: این اعداد درست نیست و مشخص است بحث شخصی وجود داشته است. آقای ساکت یک مدیر نخبه ورزشی است. سیستم مالی و نظارتی کارخانه فولاد مبارکه سپاهان شفاف است و اصلا چنین صحبت‌هایی صحت ندارد و شیطنتی است که مطرح شده است. گروهی وجود دارند که می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و نامه‌ای که منتشر شده است، پایه و اساس درستی ندارد. این عدد صحت ندارد و بسیار پایین‌تر از این‌هاست.  

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان اضافه کرد: اکنون به دلیل این‌که در پنجره نقل و انتقالاتی هستیم چنین شیطنت‌هایی شکل می‌گیرد. ما این مساله را قویا تکذیب می‌کنیم و خداراشکر خیال‌مان از خودمان راحت است که سالم و درست پیش می‌رویم.

 پیش از این نامه‌ای به امضای رییس هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شرکت فولاد مبارکه سپاهان منتشر شده بود که در آن اصلاح حقوق‌های نجومی در این شرکت از جمله حقوق محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان را خواستار شده بود.  

 

دیدگاه تان را بنویسید