اولتیماتوم مطهری به مسئولان: فقط در وطنی بازی می کنیم

سرمربی نساجی برای آماده سازی ورزشگاه وطنی به مسئولان اولتیماتوم داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حمید مطهری در خصوص شرایط اردوی تیمش در ترکیه اظهار کرد: در حال حاضر در کمپ گرین‌پارک کاراتپه به‌سر می‌بریم. این منطقه آب و هوای بسیار مطلوبی داشته و از آن مهم‌تر دارای ۵ زمین چمن طبیعی مناسب است که ایده‌آل برای تمرین هر تیمی است. ما عصر چهارشنبه به این کمپ رسیدیم و تمرینات خود را استارت زدیم. بچه‌های تیم هم باانگیزه و انرژی زیادی تمرینات خود را دنبال می‌کنند و قرار است ۲ بازی دوستانه هم در روزهای آینده اینجا داشته باشیم.

وی افزود: البته پیش از این یک اردوی خوب نیز در منطقه جنگلی سالاردره ساری داشتیم که یک بازی تدارکاتی هم انجام دادیم. سپس به تهران برگشته و دیدارهای دوستانه خوبی برابر پرسپولیس و ذوب‌آهن برگزار کردیم. انشالله بتوانیم دو بازی خوب دیگر در ترکیه داشته باشیم.

سرمربی نساجی مازندران در خصوص قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر و برخورد با تیم مس رفسنجان در هفته اول بیان کرد: متأسفانه بیشتر از آن‌که به فکر قرعه هفته اول و حریف خودمان باشیم، باید دغدغه میزبانی را با خود یدک بکشیم. ۲۰ اسفند پارسال که رئیس‌جمهور همراه با اعضای هیئت دولت به مازندران سفر کرد، در نشست خبری پایان سفر، خانه‌به‌دوشی نساجی را مورد انتقاد دانست و دستور داد که ورزشگاه خانگی این تیم حداکثر طی چهار ماه تکمیل شود. تأکیدی که سبب شد از چند روز بعد عملیات اجرایی مربوط به آماده‌سازی زمین برای کاشت چمن، انجام شود. الان حدود ۵ ماه از وعده آقای رئیس جمهور گذشت. آقایان! چه‌کار می‌کنید؟ چرا نباید بتوانیم در هفته اول میزبان حریف خود باشیم؟

مطهری یادآور شد: قرار بر این بود که تا پایان تیرماه ورزشگاه شهید وطنی را آماده تحویل ما بدهند، اما چه شد؟ من و مدیرعامل باشگاه جداگانه به وطنی رفتیم تا سرکشی کرده و ببینیم وضعیت از چه قرار است اما روند تکمیل و تجهیز برای میزبانی لیگ برتر راضی‌کننده نبود. نکته تأسف‌برانگیز آن‌که برخی آقایان می‌گویند کاش هفته اول میزبان نمی‌شدید تا یک هفته دیگر هم برای آماده‌سازی چمن و نقص و ایرادات ورزشگاه فرصت می‌خریدیم!

وی ضمن اشاره به یک سال خانه‌به‌دوشی نساجی و سال‌ها بازی روی چمن مصنوعی، اضافه کرد: دو سالی می‌شود که برخی مسئولان استانی و شهری متأسفانه با ندانم‌کاری نساجی را خانه‌به‌دوش و مضحکه خاص و عام کرده‌اند. من پیش از این نیز به‌عنوان دستیار استاد خودم مجید جلالی در نساجی افتخار همکاری و خاطرات خوبی از این تیم و هوادارانش داشتم. یکی از دلایل اصلی قبول مسئولیتم، تماشاگران شورانگیز نساجی و اتمسفر فوق‌العاده ورزشگاه وطنی بود. دو سال می‌شود به باشگاه نساجی قول می‌دهند اما نمی‌توانند حتی یک زمین چمن را آماده و تحویل ما بدهند.

سرمربی نساجی تصریح کرد: در دولت گذشته آقای نوبخت معاون رئیس جمهور قول داد اما این ورزشگاه آماده نشد تا نساجی در استان‌های دیگر میزبان حریفان باشد و حالا هم بعد از ۵ ماه از دستور آقای رئیسی هنوز آقایان نتوانسته‌اند وعده رئیس جمهور را عملی کنند.

مطهری در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه نساجی تصریح کرد: الان که در کمپ گرین‌پارک کارتپه می‌بینم در یک منطقه کوچک ۵ زمین چمن عالی برای تمرین دارند ولی در استان سرسبز مازندران دوستان هنوز نتوانسته‌اند یک زمین چمن مناسب تحویل بدهند، بیشتر حسرت و افسوس می‌خورم. چرا کسی به فکر نساجی و هوادارانش نیست؟ چرا رضا حدادیان مالک زحمتکش باشگاه را تنها گذاشته‌اند؟ آماده کردن و تحویل ورزشگاه وطنی برای میزبانی مسابقات کمترین حق نساجی و مردم مازندران است.

وی ادامه داد: با مدیران محترم باشگاه هم مفصل صحبت کرده و از طریق همین تریبون اعلام می‌کنم که به هیچ وجه حاضر نیستیم در ورزشگاهی غیر از شهید وطنی میزبان تیم مس رفسنجان در هفته اول لیگ برتر باشیم. این حرف من به احترام و خواست هواداران پرشمار نساجی مازندران است که حتی اگر این بازی ۳ بر صفر به سود حریف اعلام شود، در استادیومی غیر از شهید وطنی بازی نخواهیم کرد و مسئولیت آن مستقیم بر عهده آقایانی است که اهمال‌کاری کرده و می‌کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید