ظهور زیدان این بار در والیبال فرانسه+عکس

ستاره تیم ملی والیبال فرانسه با عملکرد خود تیمش را به قهرمانی لیگ ملت ها رساند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی والیبال فرانسه فینال لیگ ملت‌ها را طوفانی آغاز کرد. آنها در دو ست اول به راحت‌ترین شکل ممکن مقابل آمریکا پیروز شدند اما در ادامه شاگردان جان اسپرا به بازی برگشتند و  در ست های سوم و چهارم قهرمان المپیک را شکست دادند.

با این حال فرانسه در ست پنجم توانست روحیه از دست رفته خود را برگرداند و به پیروزی برسد تا شاگردان آندره‌آ جیانی فاتح VNL 2022 شوند. موضوعی که باعث شد فرانسوی‌ها بعد از قهرمانی المپیک همچنان به سلطه خود بر والیبال دنیا ادامه دهد.

بی‌شک نابغه والیبال دنیا یعنی آروین انگاپت بهترین بازیکن مرحله نهایی لیگ ملت‌ها بود و در پایان مسابقه دیشب عنوان ارزشمندترین بازیکن رقابت‌ها را هم از آن خود کرد. انگاپت در دیدار فینال نیز مهم ترین عامل برد فرانسه بود و عملکرد خیره کننده او در تمام بخش های زمین یک بار دیگر تحسین والیبال دوستان را به همراه داشت.

یکی از جذاب ترین صحنه های مسابقه فینال نیز توسط همین اروین انگاپت بریزارد ثبت شد. آنتونی بریزارد روی یک صحنه مجبور شد توپ قابل پیش بینی ترین راه حل را انتخاب نکرد. او پشت خط یک سوم توپ را برای اروین انگاپت ارسال کرد و این بازیکن هم با یک آبشار استثنایی برای فرانسه موفق به کسب امتیاز شد.

البته چنین حرکاتی از سوی اروین اروین انگاپت اتفاق تازه‌ای محسوب نمی شود‌. این فوق ستاره دنیای والیبال علاوه بر کیفیت فنی مثال زدنی خود در انجام حرکات نمایشی نیز همواره سرآمد بوده و اصلا ترسی ندارد که حتی در رقابت‌های بزرگ نیز دست به چنین اقداماتی بزند؛ حتی این حرکات انگاپت اکثرا شرایط را هم به سود فرانسوی ها تغییر می دهد و روی بحث روحی روانی حریفان نیز اثر منفی می‌گذارد.

انگایت

دیدگاه تان را بنویسید