صحبت های مهدی طارمی درباره سوپرجام پرتغال

مهدی طارمی پس از گلزنی مقابل موناکو از اهمیت بازی هفته آینده سوپرکاپ گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شب گذشته در چارچوب دیدار دوستانه تیم فوتبال پورتو به مصاف موناکوی فرانسه رفت و با گلزنی طارمی به برتری 2 بر یک رسید.

گل اول پورتو را ستاره ایرانی از روی نقطه پنالتی در دقیقه67  به ثمر رساند و گل دوم پورتو را با ضربه سر گالنو در دقیقه 71 وارد دروازه حریف کرد. در دقیقه 90 نیز ویسام بن یدر گل موناکو را زد.

مهدی طارمی پس از این مسابقه گفت: بازی خوبی برای ما بود. سخت تلاش کردیم. به اولین بازی رسمی فصلمان بسیار نزدیک هستیم و می‌خواهیم به اولین جام فصل دست پیدا کنیم. به همین خاطر رو به جلو حرکت می‌کنیم. می‌خواهیم در بازی بعدی بهتر از الان کار کنیم و به قهرمانی دست یابیم.

هفته آینده پورتو در دیدار سوپرکاپ پرتغال به مصاف توندلا خواهد رفت تا در صورت پیروزی فصل را با یک جام دیگر آغاز کند.

طارمی در این خصوص گفت: بازی امروز ، اولین بازی فصل پورتو بود. برخی بازیکنان جدید بودند ولی ما عملکرد خوبی داشتیم. می‌خواهیم عملکردمان را در بالاترین سطح حفظ کنیم تا در مسابقه بعدی به برد دست یابیم.

وی ادامه داد: من می‌خواهم از هواداران حاضر در این مسابقه تشکر کنم. ما در بازی بعدی نیز به حضور آنها نیاز داریم. می‌خواهیم به جام برسیم که بسیار برای ما اهمیت دارد. در بازی بعدی هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. توندلا اکنون در لیگ دسته دوم است ولی بسیار تیم خوبی هستند. برای همین به حضور هواداران در مسابقه بعدی و فینال سوپرکاپ نیاز داریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید