عطایی: شکست لهستان باعث برتری روحی و ذهنی ایران است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران می گوید پیروزی این تیم مقابل لهستان در مرحله گروهی باعث برتری روحی و ذهنی ایران در آستانه بازی با این تیم است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 23 و 30 دقیقه فردا (پنج‌شنبه 30 تیر) در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها در شهر بولونیا به مصاف لهستان می‌رود و برنده این مسابقه حریف آمریکا در دیدار مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد.

بهروز عطایی در آستانه بازی حساس ایران و لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت های اروپا به میزبانی ایتالیا اظهار کرد: قطعا در این مرحله بازی‌ها سخت و غیرقابل پیش‌بینی هستند. هشت تیم برتر لیگ ملت‌ها در این مرحله حضور دارند و کار سختی پیش روی تمام تیم‌هاست. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم که بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: تیم ایران یک برتری ذهنی و روحی نسبت به لهستان دارد و آن شکست این تیم در مرحله مقدماتی است. این برتری می‌تواند کمک کند که با فکر آرام‌تر و خیال آسوده‌تر در این مسابقه بازی کنیم. البته سبب نمی‌شود تمرکز ما بهم بخورد، مسلما برای این مسابقه برنامه خواهیم داشت و سعی می‌کنیم در جریان بازی آن چه را که بلد هستیم به خوبی انجام دهیم تا مردم کشورمان از بازی این تیم خوب لذت ببرند.

سرمربی تیم ملی با تاکید بر این‌که وضعیت بازیکنان خوب است، تصریح کرد: تمرینات خوبی را انجام دادیم. مصدومیت‌هایی وجود دارد اما سبب بازی نکردن بازیکنی نمی‌شود. سعی می‌کنیم درد را به حداقل برسانیم تا بازیکنان با حداکثر کیفیت خود در این مسابقات حضور یابند.

وی در پایان گفت: امیدوارم مردم ایران فرزندانشان را دعا کنند تا افتخاری بزرگ برای کشور رقم بخورد. خوشحال می‌شوم که مردم کشورم را خوشحال ببینم.

سعادت: افتخاری بالاتر از بازی برای تیم ملی نیست

بردیا سعادت درباره دیدار تیم ایران و لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها 2022، گفت: انتظار بازی سختی مقابل لهستان داریم و می‌دانیم که این تیم با تمام قدرت و توان مقابل ایران به میدان می‌آید.

وی با اشاره به برد ایران مقابل لهستان در هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها افزود: با توجه به شکست خانگی که لهستان در هفته سوم برابر ایران داشت، بازیکنان این تیم با انگیزه فراوانی مقابل ایران ظاهر خواهند شد.

بازیکن تیم ملی والیبال با تاکید بر این‌که ملی‌پوشان ایران شرایط این تیم را به خوبی می‌دانند، تصریح کرد: امیدوارم با همدلی و انسجام تیمی یک بازی خوب برابر لهستان به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: اولویت نخست تیم ایران در جدال با لهستان عملکرد خوب مقابل این تیم است و در دومین گام انشاالله با شکست لهستان برای ایران افتخار آفرینی کنیم.

سعادت درباره دومین حضورش در لیگ ملت‌ها به عنوان بازیکن تیم ملی والیبال گفت: دومین سال است که به عضویت تیم ملی والیبال ایران درآمدم و دومین حضور در لیگ ملت‌ها را تجربه می‌کنم. قطعا تجربه با ارزشی است. زیرا بالاخره در خدمت تیم ملی هستم و به کشورم خدمت می‌کنم.

وی تاکید کرد: به نظرم افتخاری بالاتر از این وجود ندارد و خدا را شاکرم و امیدوارم با عملکرد خوب، جنگندگی به تیم ملی والیبال ایران خدمت کنم. بنابر این هر جا لازم باشد به عنوان یک سرباز در خدمت هستم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال در پایان با تشکر از تمام رسانه‌ها و مردم والیبال دوست ایران که مسابقات تیم ملی را دنبال می‌کنند، گفت: مردم خیلی به تیم لطف دارند و به بازیکنان انگیزه می‌دهند. امیدوارم بتوانیم جواب حمایت‌های مردم را با عملکرد و بازی خوب، جبران کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید