کنایه سرمربی بایرن مونیخ به رفتار بارسلونا!

یولین ناگلزمن، سرمربی جوان بایرن مونیخ بعد از جدایی لواندوفسکی از این تیم و پیوستن به بارسلونا کنایه زد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یولین ناگلزمن بعد از جدایی لواندوفسکی از این تیم و رفتن او به بارسلونا، به طعنه و کنایه به نقل و انتقالات اخیر بارسلونا پرداخت و از خریدهای این تیم با وجود بدهی هنگفت، ابراز تعجب کرد.

یولیان ناگلزمن در مورد پیوستن لواندوفسکی به بارسلونا و فعالیت باشگاه کاتالانی در نقل و انتقالات گفت: بارسلونا تنها باشگاهی است که پول ندارد اما بعد…هر بازیکنی را که بخواهد، می خرد. من نمی دانم آنها چگونه این کار را انجام می دهند. کمی عجیب و دیوانه وار است. وقتی بازیکنی مانند روبرت در حمله بازی کند، بیشتر از کناره ها نفوذ می کنید. سبک بازی ما تغییر خواهد کرد. این یک بایرن جدید است. این یک چالش خواهد بود و من چالش ها را دوست دارم. این موضوع برای همه مفید خواهد بود. باید راهی جدید پیدا کنیم و خلاق باشیم.

ناگلزمن در مورد کینگزلی کومان گفت: او در شرایط 1 به 1 خوب کار می کند و در زمینه سانتر و تمام کنندگی توانایی بالایی دارد. او می تواند گل های بیشتری بزنم. ما لواندوفسکی را نداریم و بنابراین به بازیکنانی مانند او و سادیو، توماس و جمال نیاز داریم. او بخش مهمی از رختکن ما است. فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و منتظر درخشش او در این فصل هستم.

سرمربی بایرن مونیخ در مورد خبر تلخ مصدومیت لئون گورتسکا گفت: تاسف آور است و برای او متاسفم. امیدوارم خیلی زود بهبودی خود را به دست آورد و دوباره بتواند به ما کمک کند. او برای ما بازیکن مهمی است. لئون زمان کافی برای بهبودی در اختیار خواهد داشت. چوپوموتینگ هم مصدوم است و در مونیخ ماند تا بهبودی پیدا کند.

دیدگاه تان را بنویسید