در گفت و گو با جی پلاس؛

واکنش رییس فدراسیون ووشو به کتک کاری پدر یک ورزشکار با خواهران منصوریان

رییس فدراسیون ووشو گفت: فدراسیون قطعا از طریق مراجع قانونی پیگیر درگیری مسابقات انتخابی تیم ملی است و با تشکیل کمیته انضباطی با خاطیان هم برخورد جدی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

امیر صدیقی رییس فدراسیون ووشو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص درگیری و حواشی ایجاد شده در مسابقات انتخابی تیم ملی و درگیری یک‌مرد با خواهران منصوریان گفت: این مسابقات یکی از رقابت‌های پر اهمیت رشته ووشو است که در رده جوانان، نوجوانان و گروه‌های سنی برگزار می‌شود و ما برای اینکه مسابقات  شرایط بهتری داشته باشد هر رده را به صورت جداگانه برگزار می‌کنیم. متاسفانه روز گذشته پدر یکی از ورزشکاران که بیرون از سالن بوده و مسابقات هم بدون تماشاگر بود متوجه می‌شود فرزندش نتیجه را واگذار کرده بنابراین هتک حرمت می‌کند و وارد محدوده‌ای می‌شود که آقایان اجازه ورود ندارند و با عوامل حراست، برگزاری مسابقات و ورزشکاران درگیر می‌شود. در نهایت نیروهای بیشتر ورود می‌کنند و او متواری می‌شوند. فدراسیون ووشو در حال پیگیری این موضوع از طریق مراجع قضایی است و کمیته انضباطی هم تشکیل و با خاطیان برخورد خواهد شد.

صدیقی در پایان با اشاره به درگیری خواهران منصوریان با فرد مذکور تصریح کرد: این شخص کار خطایی انجام داده، وارد فضای ممنوعه شده و به بانوان هتک حرمت کرده؛ از طرفی خواهران منصوریان هم به عنوان مربی حضور داشتند و به عنوان بزرگ تر خواستند از کوچک ترها مراقبت کنند. در هرصورت خدا را شکر با ورود به موقع انتظامات کسی آسیب ندید و به طور قطع در حال پیگیری این مسئله هستیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید